Brukte eller nye 235/30-19" dekk kjøpes....!

Anbefalte innlegg

Trenger 4 dekk i dim. 235/30-19". Nytt eller brukt...

 

Kan evnt.byttes mot 2 nye 225/35-19" dekk...

 

Ring, PM eller sms 98010512.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjelden dim det er, kun Michelin som har det tror jeg...Må nok i beste fall skaffes nytt, i verste fall er de utgått. 245/30 er enklere tror jeg, sjekk nettet. Men ikke mange som har slike dimensjoner liggende, da må du minst opp på 265/30, og selv det er ikke så vanlig å ha i garasjen :=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kun Michelin som har nytt etter det jeg kan se...=) Tenkte kansje jg fikk tak i no greie brukte dekk for å prøve på

felga/bilen for å se om det går før jeg handler no nytt til 2800,- pr.dekk...=)

 

Skal ha det på 9x19" på en S2 sedan....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kun Michelin som har nytt etter det jeg kan se...=) Tenkte kansje jg fikk tak i no greie brukte dekk for å prøve på

felga/bilen for å se om det går før jeg handler no nytt til 2800,- pr.dekk...=)

 

Skal ha det på 9x19" på en S2 sedan....

 

Da ville jeg vurdert 215/35, 225/35 eller 245/30 19. Alle er tilsvarende eller litt minedre enn 225/40 18, som fungerer ganske bra på disse også, selv om det er fint med litt mindre ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har prøvd 215/35 og 225/35.. 215 blei for mye strekk syns jg..

og 225 for mye/høy profil... Ska få lånt meg ett dekk i 245/30 for å prøve på felgen... =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.