Anbefalte innlegg

Halloen! : vinke :

 

Tenkte bare å lufte en liten idé her jeg :P

Mener det har vært diskutert tidligere også :)

 

Hvordan er stemningen for å ta en grillkveld eller noe lingnende uttpå våren/sommeren?

Om det er på en torsdag eller i en helg, det er det samme for meg iallefall :)

 

Tenker for eksempel på badeplassen på Lie, eller noe i den duren?

Hadde jo vært perfekt med en tønne-grill, men klarer jo å få til mye med engangsgriller om man vil : rolleyes

 

Kom gjerne med innspill eller si ifra om det hadde kunne vært noe å fått i gang : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hadde vore sjef ! :) Nå e det maange år siden eg har vore på badeplassen på Lie, men koss e der med plass der :) ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker eg sjekka interessen for det tidligere ja. Synes det er ein kjempeidé:) må ordne dette når det begynner å bli varmere!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hadde vore sjef ! :) Nå e det maange år siden eg har vore på badeplassen på Lie, men koss e der med plass der :) ?

 

Sist jeg var der var det jo greit med plass, men kommer jo selvsagt ann på hvor mange andre enn oss det er der. Er jo stor fare for barnefamilier etc om det er greit vær :P

 

Om noen har tips til annen plass er det bare å hyle ut! Skrev bare det første jeg kom på :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg e med om eg e heima! :)

 

Et alternativ e jo dragavika på frakkagjerd, utover mot høye :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sandbekken er også et alternativ.

For min del så er det ikke så nøye hvor vi er :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjempeforslag! jeg er med :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vell vore uheldige med været her ei stund nå da, men blåse litt liv i denna eg. Skal vel ikke akuratt mye til for å organisere en liten grillkveld heller, så me bare vente på gò-veret ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle prøvd å samle en god gjeng til neste lokallagstreff og tatt dette opp. Reklamere mye for neste treff. Kanskje tatt et møte om dette andre treffet det har vært snakk om også. Det med overnatting, banekjøring og utstilling.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne!:) hadde vært kjekkt å fått igang

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig! :D

Er i Trøndelag hele denne uken, og jobber 19-07 hele neste uke. Etter det har jeg kanskje litt tid :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns me burde få detta t :) med grillmester leif å retta låtå : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vor kjekt de :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E med eg :D men reiser på ferie den 27. Så viss dokke vil ha kålet trekt på rett måte må det bli før det : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg og Leif har diskutert det med dei me leige lokale me, og me kan tilby lokalet vårt som plass :)

 

Me stille med tønnegrill, kål og tennvæske :)

 

Foreslår fredag 17.juni. Noen innspill ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.