Jeg bytter lokallag, igjen

Anbefalte innlegg

Jeg stikker tilbake til Arendal i løpet av Mars. :)

 

Kristin og jeg har tenkt lenge på det med bestemte oss nå plutselig.

 

Jeg er jo ikke helt vekk, hvis ikke ellers så ser man seg på treffene. :) (å det blir digg å spare 4,5t til Rudskogen)

 

Ingen lett avgjørelse men vi savner en Familie i nærheten og den er jo der nede fra hennes side.

Så har der jo noen fordeler, ikke bom, mindre trafikk, billigere hus og skikkelig biltema. ;)

 

For de som lurer så beholder jeg skrulokalet til Mai/Juni en gang. Garasjen ved huset i Arendal er full med huseierns eiendeler til den tiden, så jeg kommer nok opp noen helger for å skru en gang iblant.

De kjente som kunne tenkt seg plassen min kan jo sende meg en melding, så blir det vurdert av skrilokallaget. :)

 

Jeg kommer til å savne Stavanger Lokallag, HELT UNIK!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir helt sikkert bra for dere begge å flytte ned til Arendal igjen, nær familie :)

Det er jo bare 4 timer å kjøre så vi forventer at du kommer på besøk med jevne mellomrom (og omvendt) ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.