#1 Skrevet Februar 19, 2015 Jeg stikker tilbake til Arendal i løpet av Mars. Kristin og jeg har tenkt lenge på det med bestemte oss nå plutselig. Jeg er jo ikke helt vekk, hvis ikke ellers så ser man seg på treffene. (å det blir digg å spare 4,5t til Rudskogen) Ingen lett avgjørelse men vi savner en Familie i nærheten og den er jo der nede fra hennes side. Så har der jo noen fordeler, ikke bom, mindre trafikk, billigere hus og skikkelig biltema. For de som lurer så beholder jeg skrulokalet til Mai/Juni en gang. Garasjen ved huset i Arendal er full med huseierns eiendeler til den tiden, så jeg kommer nok opp noen helger for å skru en gang iblant. De kjente som kunne tenkt seg plassen min kan jo sende meg en melding, så blir det vurdert av skrilokallaget. Jeg kommer til å savne Stavanger Lokallag, HELT UNIK!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 19, 2015 Det blir helt sikkert bra for dere begge å flytte ned til Arendal igjen, nær familie Det er jo bare 4 timer å kjøre så vi forventer at du kommer på besøk med jevne mellomrom (og omvendt) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...