Anbefalte innlegg

Ønsker å friske opp utsenden på min B7 1.8tq litt.

Lyst til å gå for et ustende som er lik eller nesten identisk med RS4 for dette årstallet.

Planen er å få på noe performance deler etter vært, større turbo, intercooler osv, men ønsker å ta utseende i første omgang.

 

Noen her inne som har gjort det samme, eller har tips hvor jeg kan få tak i riktig deler til en ok pris.

 

kan gjerne ta brukte orginal fangere fra en rs4 også men sliter littt med å finne noen som selger.

 

takker for all input.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er faktisk noen her inne som for noen år siden bygget en B6 A4 til B7 RS4 utseendemessig og det ble meget bra.

 

Den største utfordringen/kostnaden er nok bakskjermene, disse må sveises inn og lakkeres. Bortsett fra det trenger du kanalskjørt, for- og bakfanger m/ diffusor og ny eksos. Delene er nok langt fra billige, brukt er nok det smarteste valget. Jeg ville sjekket med oemvwshop her inne, de får tak i billigere enn de fleste, både brukt og nytt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for alle svar, ser over linkene deres

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.