Justerbart understell til Golf mk1

Anbefalte innlegg

Noen som har vært borti dette ??

Har hørt at Jom sine billig sett er veldig hard. Mens dette er justerbar i hardhet, og til en veldig hyggelig pris !!

Kunne kanskje ha tenkt meg noe slikt i fronten på Caddy'n.

http://www.ebay.de/itm/JOM-NJT-eXtrem-Gewindefahrwerk-Harteverstellbar-VW-Golf-1-Cabrio-Jetta-1-/191232911277?pt=DE_Autoteile&fits=Year%3A1983%7CMake%3AVW%7CModel%3AGolf+I%7CPlatform%3A17%7CType%3A1.6+TD&hash=item2c865ea7ad

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På de få settene av denne typen jeg har solgt har tilbakemeldingene vært positive med tanke på pris/kvalitet/levetid. Men anbefaler litt ekstra beskyttelse(mo94/wd40) da disse er ikke galvaniserte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor skal du kun senke foran, TA Technix har jo et rimelig sett som både senker foran og har justerbare senkeklosser bak.

 

EVOGWVW15.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neida, kommer også til å senke bak. Men jeg ønsker meg bedre dempere framme, gjerne med justerbar hardhet. Bake blir det nok ala TA.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Damn, Jom NJT er uten Tüv papirer......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes sikkert senk med papirer kun fremme til Caddy.

http://www.retrofication.co.uk/

 

Her selger de alt du trenger for å senke bak, men blir ikke noe billigere enn å kjøpe et TA sett med P&R

Det skal tross at mekkes så det holder for bruk på veien.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Komplett TA sett fra ebay ligger på rundt 4100kr inkl frakt til SE.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Komplett TA sett fra ebay ligger på rundt 4100kr inkl frakt til SE.

 

+ mva og tollgebyrer så da havner du på 5375,- mens vi tar 5489,- minus 10% rabatt som da havner på 4900,- + frakt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ikke mva og tollgebyrer hvis han henter det i SE?

 

Kommer jo godt innafor det han lovlig kan ta med seg hjem igjen fra en sverigetur

 

Edit: bildeler inntil 6k hvis han tar seg en kosetur

https://www.toll.no/no/handle-i-utlandet/bil-motorsykler-og-kjoretoy/kjop-av-bildelar-i-utlandet/

 

Ja, om han er i utlandet over et døgn så er det det. 3000,- hvis ikke.

Men om han ønske å smugle dette over grensen for å spare noen hundrelapper så får det bli hans valg istedetfor å handle av norsk firma med de fordelene det har i forhold til både leveringstid og garanti om det skulle oppstå. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, bor såpass nært riksgrensen at denne turen tar jeg glatt. I tillegg blir det billig snus og andre greier jeg ikke får tak i Norge. Så dette er en kose/spare tur. Vi har noen venner som har hytta rett ved grensen. Bli pakkene for dyre, deler jeg opp og tar to turer. Eller la vennene ta det med seg... ;)

 

Ordner seg som regel.

Har sikkert hentet 250-300 pakker i SE. 95% bildeler. Så jeg har spart noen tusenlapper på dette ja. Spesielt på fraktkost siden, SE koster omtrent halvparten kontra Norge. Og pakkene kommer MYE fortere fram.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.