Oslo: 4-hjuls kontroll/forstillingskontroll - hvor?

Anbefalte innlegg

Noen som veit om et bra og "sikkert", og samt et billig sted å ta 4-hjuls kontroll/forstillingskontroll hos? Erfaringer rundt dette? :) Pris?

 

Takk på forhånd! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

*Buuuuuuump*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er de normale prisene. Har du derimot en Audi Quattro, Porsche, skrammel fra Maranello, amerikansk van av noe slag, eller lignende er prisene noe høyere.

 

Hehe, festlig beskrivelse. : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv forstillingsspesialisten i Persveien

 

http://www.forstillingspesialisten.com/

 

Sitat fra siden deres:

 

Dette er de normale prisene. Har du derimot en Audi Quattro, Porsche, skrammel fra Maranello, amerikansk van av noe slag, eller lignende er prisene noe høyere. Ta kontakt enten pr mail eller telefonen hvis det haster!! Grunnen til dette er at nevnte bilmerker og sine like er noe mer tidkrevende enn vanlige biler. Dessuten slipper vi ikke en bil ut på gaten uten at vi er 100 % fornøyd med resultatet!!!

 

Hehe... knallbra. "Skrammel fra Maranello" :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm...:) Hva er forskjellen på 4-hjulskontroll og forstillingskontroll? Hva burde jeg velge med hensyn til at jeg slenger på justertbart senkesett nå snart..?

 

Noen som har erfaringer med dette firmaet? Så ut som en kurant pris da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm...:) Hva er forskjellen på 4-hjulskontroll og forstillingskontroll? Hva burde jeg velge med hensyn til at jeg slenger på justertbart senkesett nå snart..?

 

Noen som har erfaringer med dette firmaet? Så ut som en kurant pris da :)

 

4-hjulskontroll er kontroll av instillinger på alle 4 hjulene. De fleste biler har bare 2 hjul på forstillingen, så derfor blir det bare 2 stk som kontrolleres på en forstillingskontroll, altså de to foran ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Senka akkurat bilen og tok 4hjulskontroll hos audisentrum. Kjempeservice og hyggelige priser : ja :

 

Dessuten er de et (audi)verksted som kan bytte gamle fastrusta stag når det trengs :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Senka akkurat bilen og tok 4hjulskontroll hos audisentrum. Kjempeservice og hyggelige priser : ja :

 

Dessuten er de et (audi)verksted som kan bytte gamle fastrusta stag når det trengs :rolleye:

 

Mye betalte du du? Hvis det er en kurant pris, kanskje jeg tar en tur siden det ligger i Oslo? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

4-hjulskontroll er kontroll av instillinger på alle 4 hjulene. De fleste biler har bare 2 hjul på forstillingen, så derfor blir det bare 2 stk som kontrolleres på en forstillingskontroll, altså de to foran ;)

 

Selvfølgelig! :) Hehe..

 

 

Noen som har erfaring med dette firmaet, eller har andre erfaringer med andre? Setter stor pris på det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har Nordhagen-bil (mekonomen) på storo også, han skal visst være grei mot felger osv. mange som ikke vil ta kontroll vis du har større enn 16" hjul..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok dette også hos Audisentrum - kjempe service og gode priser!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok dette også hos Audisentrum - kjempe service og gode priser!!!

 

 

og prisen lyder på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

*Bømper denne tråden jeg, da jeg hovedsaklig trenger en kontroll på Golfen om dagen*

 

Noen..?? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.