Skiltplater og klistremerker, evt bekledning?

Anbefalte innlegg

Er fortsatt på utkikk etter to skiltplater, to klistremerker til sideruter, og tskjorte/hettegenser med trykk på om dette er noe som lar seg gjøre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg passerer kløfta hver dag. har skilt plater og merker hjemme i fenstad nå om du vil ut på en kjøretur. Ønsker du klær med Romerike Lokallag på eller bare VACN logo?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bor også på Kløfta og trenger 2 plater og 2 klistremerker. Når på døgnet passerer du Kløfta da Lena?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg passerer kl 6 på morningen og ca 16 på vei hjem igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glenn: Kanskje vi kunne møttes alle 3 på Kløfta en dag? Hyggelig å hilse på fler i klubben :) En kjøretur er heller ikke feil, gjør meg ingenting Lena :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde tenkt med VACN først, og så en med Romerike på etterrhvert :) Jeg bruker store gensere/tskjorter, så jeg må kanskje skaffe klær selv?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta dere en tur på lokallags treff på Onsdag på McDonalds på jessheim så får dere møte enda flere i klubben. Der har jeg med meg skiltplater og merker. Klær med bare VACN logo bestiller du selv i klubbshoppen. http://vacn.adprofil.no/ Skal du ha med romerike logo må det gå gjennom lokallagsleder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er god :) Jeg kommer. Er det treff hver eller annenhver onsdag nå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøver å ta meg en tur oppover på onsdag jeg også

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når klokken er det treff forresten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annenhver onsdag kl 18 frem til 1 mai.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som er på McDonalds i dag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har jobbet så har desverre ikke vært tilstede. har du sett i treff tråden vår?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde det var annenhver onsdag, to uker siden sist. Var der oppe, men ingen møtte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er annenhver onsdag, men når man nå på jobb, og jobber i oslo 15-21 så har man ikke mye mulighet til og komme desverre, men neste gang dukker jeg opp + att vi er invitert til vårslipp på møller bil jessheim 18/4

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvfølgelig :) Stakk bare innom for å se, bedre lykke neste gang.

 

Toppers, det høres ålreit ut!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.