#1 Skrevet Mars 8, 2015 Er fortsatt på utkikk etter to skiltplater, to klistremerker til sideruter, og tskjorte/hettegenser med trykk på om dette er noe som lar seg gjøre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 8, 2015 Jeg passerer kløfta hver dag. har skilt plater og merker hjemme i fenstad nå om du vil ut på en kjøretur. Ønsker du klær med Romerike Lokallag på eller bare VACN logo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 8, 2015 Jeg bor også på Kløfta og trenger 2 plater og 2 klistremerker. Når på døgnet passerer du Kløfta da Lena? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 8, 2015 Jeg passerer kl 6 på morningen og ca 16 på vei hjem igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 9, 2015 Glenn: Kanskje vi kunne møttes alle 3 på Kløfta en dag? Hyggelig å hilse på fler i klubben En kjøretur er heller ikke feil, gjør meg ingenting Lena 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 9, 2015 Hadde tenkt med VACN først, og så en med Romerike på etterrhvert Jeg bruker store gensere/tskjorter, så jeg må kanskje skaffe klær selv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 9, 2015 Ta dere en tur på lokallags treff på Onsdag på McDonalds på jessheim så får dere møte enda flere i klubben. Der har jeg med meg skiltplater og merker. Klær med bare VACN logo bestiller du selv i klubbshoppen. http://vacn.adprofil.no/ Skal du ha med romerike logo må det gå gjennom lokallagsleder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 9, 2015 Den er god Jeg kommer. Er det treff hver eller annenhver onsdag nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 9, 2015 Prøver å ta meg en tur oppover på onsdag jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 9, 2015 Når klokken er det treff forresten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 9, 2015 Annenhver onsdag kl 18 frem til 1 mai. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 25, 2015 Noen som er på McDonalds i dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 25, 2015 Jeg har jobbet så har desverre ikke vært tilstede. har du sett i treff tråden vår? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 25, 2015 Trodde det var annenhver onsdag, to uker siden sist. Var der oppe, men ingen møtte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 25, 2015 Ja det er annenhver onsdag, men når man nå på jobb, og jobber i oslo 15-21 så har man ikke mye mulighet til og komme desverre, men neste gang dukker jeg opp + att vi er invitert til vårslipp på møller bil jessheim 18/4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 25, 2015 Selvfølgelig Stakk bare innom for å se, bedre lykke neste gang. Toppers, det høres ålreit ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...