Velkommen til klubbkveld hos BILXTRA TØNSBERG torsdag 9. april kl. 17-20!

Anbefalte innlegg

vi blir muligens 2. mulig fruen tar turen også

 

Jeg synes absolutt at fruen burde luftes på en sådan dag! Hun er hjertelig velkommen! :) (Det kommer andre fruer, også!)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal prøve og ta turen utover om jeg får tid! Tar vel med meg dattra mi, er greit og mate på med litt bil interesse fra tidlig alder! ( hu er 1,5 år) ;D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal prøve og ta turen utover om jeg får tid! Tar vel med meg dattra mi, er greit og mate på med litt bil interesse fra tidlig alder! ( hu er 1,5 år) ;D

 

Da vil jeg si det er på høy tid den unge damen får kommet seg på treff! Vi håper dere får det til og gleder oss til å treffe dere begge. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her i huset er det kun meg som spiser pizza. :jegtarn:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her i huset er det kun meg som spiser pizza. :jegtarn:

 

Synes du burde la fruen få spise litt gourmet-mat, også, jeg da... ;) Men, greit, det er notert! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir diesel 6'er på meg i morgen, golfen har litt nedetid :/

Men vag motor er vag motor :P

 

Blir meg og en til :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir diesel 6'er på meg i morgen, golfen har litt nedetid :/

Men vag motor er vag motor :P

 

Blir meg og en til :)

 

Hehe, kult! Vi sees! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vell en tur med denne[emoji4]

f57bb3a80c30781daa598b6ff13ca5a2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ser det ut som vi blir en god gjeng i kveld - og alle skal være hjertelig velkomne! Gleder oss til å se nye fjes så vel som gamle og kjente! Og ikke minst bilene!

 

Rund gourmet-mat skal det bli masser av i ymse smaksvarianter,- noe for enhver. Husk at du kan kjøpe drikke på Rimi vegg-i-vegg.

 

Solen er på vei til å bryte gjennom nå og Yr.no lover 15-16°C, så dette blir perfekt! :glad:

Jeg kommer i alle fall toppløs....

 

Vi sees! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for i kveld, var hyggelig og hilse på gjengen. rakk ikke hilse på halvparten men får ta det nestegang:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for en hyggelig kveld[emoji4] Kan være med på slikt flere ganger[emoji4][emoji106]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt fantastisk, jeg trodde det var i morgen så jeg har brukt hele kvelden på å gjøre klar bilen! Får jeg kåre meg selv til vestfoldklubben surrehue?

Vel, håper dere som møtte opp(på riktig dag) hadde en fin kveld! Slenger hvertfall med et bilde fra kveldsen resultat:)

 

 

20150409_221956.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kort referat:

 

Vi ble møtt av allerede ankomne medlemmer og hyggelig betjening hos BilXtra i Tønsberg litt over kl. 17.

Etter en drøy time hadde de fleste (utenom Mathias D :P) funnet frem og vi hadde allerede fått kikket litt på hva butikken hadde å by på med gode rabatter, bilpleie med Meguiar's-produkter samt fått informasjon om rens og vedlikehold av motor og A/C.

 

Pizza ankom rett over kl. 18, og alle fikk noe å bite i. BilXtra hadde i tillegg ordnet kaffe og snop. :)

 

Dette ble et hyggelig treff med bra oppmøte og vi ble litt bedre kjent med den flotte gjengen hos BilXtra!

 

Takk til alle som møtte opp, (litt over 20 med stort&smått) som gjorde dette til et bra treff/vårmønstring! Været ga nok en ekstra bonus, for da vi kjørte inn til Tønsberg, viste måleren hele 17 grader og solen skinte! Håper å se dere alle sammen igjen ved første mulige anledning!

 

 

Tusen takk til BilXtra v/Cecilie og Jan, samt gutta fra Tunap og Meguiar's for flott demonstrasjon.

 

Maten ble spleiselag mellom VACN, BilXtra og Panvulk (Meguiar's), så ennå en ekstra stor takk til dem!

 

 

Husk også at vi får gode rabatter hos BilXtra alle andre dager, (15-20% på det meste, unntatt f.eks. varer som GPS, stereo og allerede nedsatte varer) mot fremvisning av medlemskort!

 

Utførlig referat og bilder kommer om ikke lenge!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Apropos glemme:

Utlodning av kalendere gikk helt i glemmeboka, jeg tar de med på maimøtet! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Apropos glemme:

Utlodning av kalendere gikk helt i glemmeboka, jeg tar de med på maimøtet! :P

 

Glemte og høre med deg i går anngående klubb magasinet som kom nå sist. Jeg har enda ikke sett noe i min postkasse enda og lurte på om du hadde noen til overs? Vil så gjerne få lest igjennom det nye. :) Skulle også hatt klistre merker til S4'n men det kan jeg jo ta neste treff. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glemte og høre med deg i går anngående klubb magasinet som kom nå sist. Jeg har enda ikke sett noe i min postkasse enda og lurte på om du hadde noen til overs? Vil så gjerne få lest igjennom det nye. :) Skulle også hatt klistre merker til S4'n men det kan jeg jo ta neste treff. :)

 

Hehe.. Hadde det baki bilen sammen med kalendre, skiltplater og klistremerker.. :P

Kan sende med Rune til uka hvis jeg husker det!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, og takk for i går! Det ble kun tid til et kjapt besøk for min del, da timeplanen egentlig var overbooket dessverre.

Kjempekjekt med et slikt treff på Bilxtra, henger gjerne med på det igjen!

Nå har jeg meldt meg inn i VACN, så da blir det nok flere kommentarer fra meg her inne etter hvert.

Men uansett hyggelig å slå av en prat, og treffe dere, håper å se dere igjen ved en annen anledning!

 

For de som ikke husker meg, kanskje dere husker bilen :)

e-golf1.jpg

e-golf2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei. takk for i går kveld:) var koselig og hilse på.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, og takk for i går! Det ble kun tid til et kjapt besøk for min del, da timeplanen egentlig var overbooket dessverre.

Kjempekjekt med et slikt treff på Bilxtra, henger gjerne med på det igjen!

Nå har jeg meldt meg inn i VACN, så da blir det nok flere kommentarer fra meg her inne etter hvert.

Men uansett hyggelig å slå av en prat, og treffe dere, håper å se dere igjen ved en annen anledning!

 

For de som ikke husker meg, kanskje dere husker bilen :)

Klart vi husker både deg og bilen, veldig hyggelig at vi gjorde såpass godt inntrykk at du gir oss og klubben en sjanse! :D

 

 

hei. takk for i går kveld:) var koselig og hilse på.:)

Ja, det var en stund siden, men veldig trivelig at du og den supre bilen din dukker opp!

Hyggelig å hilse på enda en hjelper også! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, og takk for i går! Det ble kun tid til et kjapt besøk for min del, da timeplanen egentlig var overbooket dessverre.

Kjempekjekt med et slikt treff på Bilxtra, henger gjerne med på det igjen!

Nå har jeg meldt meg inn i VACN, så da blir det nok flere kommentarer fra meg her inne etter hvert.

Men uansett hyggelig å slå av en prat, og treffe dere, håper å se dere igjen ved en annen anledning!

 

For de som ikke husker meg, kanskje dere husker bilen :)

[ATTACH=CONFIG]223646[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]223647[/ATTACH]

 

Velkommen til oss, Per Oddvar! Rakk dessverre ikke hilse pent, men jeg så gliset ditt, ja... ;)

 

Du har mulighet til å treffe oss igjen allerede torsdag 7. mai på Peppes (da må du nok betale for pizzaen selv, men.)! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei. takk for i går kveld:) var koselig og hilse på.:)

 

Av alle rene, pene og blanke biler, Mathias..... Du tar kaka! : rock :

Og jeg tipper det ble mer vask vel hjemme i går etter shoppingen å dømme, eller? ;)

 

Håper vi sees igjen om ikke lenge!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for en hyggelig kveld i går folkens

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for bra oppmøte og veldig bra tilltak! Nok en gang kudos til ildsjelene! :) Veldig bra! :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for bra oppmøte og veldig bra tilltak! Nok en gang kudos til ildsjelene! :) Veldig bra! :tilber:

 

:venner:

 

Takker!!! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du noen bilder fra i går bjørn erik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.