Kjennskap til SU-registrert RS4 B5?

Anbefalte innlegg

Jeg er ganske sikker på denne bilen kom innom et lokallagstreff i 2006 eller 2007, eieren trengte hjelp til å bytte en park lys pære. Mener han var forsvars mann, men vet desverre ikke navnet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har funnet ut at en ved navn Kenneth Waardal har iallefall har eid denne bilen, men vet ikke når.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svipp innom Statens vegvesen, så får du en utskrift om eierforhold fra autosys.

 

B5 RS4 med Bimoto er sikker vinner forøvrig!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe ja, MTM hjula gjør seg absolutt på RS4.

Kan høre med SVV ja, men tenkte mest på om noen vet om denne bilen har levd et hardt liv, som veldig mange av RSene har gjort.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne bilen ble kjøpt på nesttun på Teigland når jeg jobbet der av en voksen kar fra Os som hadde den i mangen år så de første årene var den voksenkjørt og fint behandlet,men hvem som har hatt den de senere år vet jeg ikke,siklet mye på den når den sto inne på klargjøringen =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du når dette var ca?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selger kjøpte den av Kenneth Waardal som er en bekjent av meg. Da var den gått under 100' og var ekstremt strøken.

han som eier den nå hadde sjekket alle som var til salgs og kjøpte denne, da han ikke fant noe å sette fingeren på.

han er også vist ekstremt nøye på ting, så regner med denne er ett godt eksemplar som ikke har vært herjet med........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, det høres jo bra ut. Takk for info alle sammen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmmm....hvordan kan den være kjøpt på Teigland som ny hvis Ferdinand importerte den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, det står vel ikke at den ble kjøpt ny på Teigland. Den kan jo være tatt i innbytte for en annen bil? Men det er noe som skurrer dersom den ble kjøpt ny på Teigland ja. Kanskje Trond Skage har mer info her om tidspunkt osv?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig i det du skriver, det eneste jeg stusset over var at Trond skrev at i de første årene gikk den hos voksen eier og da tenkte jeg at den kom ny ut fra Teigland.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, ser den. Eier sier han har original kjøpskvittering fra Tyskland i dokumentasjonen, så da får vi tro at det stemmer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Løp og kjøp frode :)

Joachim (relacom)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er ganske sikker på denne bilen kom innom et lokallagstreff i 2006 eller 2007, eieren trengte hjelp til å bytte en park lys pære.

 

Stemmer, strøken bil!!

Mener vi var en fem-seks stykker som var med på den prosessen der :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.