Anbefalte innlegg

Hei!

 

Ser flere her inne kjører på Zito WP111 19x9,5 på sine A4 B7 1.8tq og 2.0tfsi. Er det noe annerledes på A4 B7 3.0Tdi som gjør at samme dimensjon ikke passer, eller er det helt likt?

 

Takk på forhånd!

 

Lars M Uvaag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forskjellen vil antagelig være bremsene, men vil tro at bremsene på 3,0TDI er samme som 2.0TFSI? Sjekk ut eventuelle forskjeller på impress og bremser. Det beste er selvfølgelig å teste en felg dersom du har mulighet til dette :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Innpress jeg har sett hvert brukt her på forumet er ET30. Så det avhenger om bremsene er like ja.. Har kjøpt bilen, men har ikke fått den enda så har ikke noe å se eller måle på desverre. Noen som vet? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Monterte 9,5x19 et35 rundt om på brodern sin b7 2,0Tdiq, og ser ingen grunn til at det ikke skal passe på din heller :) med mindre bremsene er jævli mye større foran.. Vi kan jo ta en titt en dag om du kommer innom verkstedet som vi har på Heia :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann! Lokal folk å greier:) Har ikke fått bilen enda, den blir sendt fra Tyskland slutten av denne uken. Får heller ikke lappen før midten av mai, så har det litt vanskelig med å komme meg rundt.. :)

 

Har nettopp hatt dialog med Partsandretards.no, der de også sa ET35 passer på denne uten å frese i calipper osv.. Så blir vel den dim. Jeg går for!

 

Hvor nøyaktig holder du til? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lokal folk vettu ;) har verksted sammen med Kolbjørn på heia stasjon :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åja, riktig! Hørte av bror min at dere skaffer dekk og slikt også, kanskje dere ordner det for meg når jeg får handlet felger etterhvert? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.