Anbefalte innlegg

Da jeg ikke makter å ta kampen med Skodaen til fruen må vi ha en ny.

Maks 30.000kr, må være EU-ok i år. Helst lite rust, men overflate er ok. Er ikke så farlig om lakken er litt sjait.

Golf/polo er fint. Gjør ikke noe om det er senk, men ikke kappa fjører-stil :)

Noen som har noe lurt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bora vr5 jeg skal selge, dog ikke eu godkjent enda, men bør ikke by på problemer...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hello der.

 

Har en BILLIG bil til deg ;) 1997 Golf 3 1,6 101hk Lilla...takluke,varmeseter,motorvarmer,hengerfeste..gått litt over 200,000km.

Noe rust på forskjermer og bakskjermer samt flekker på nedre del av dører...men men...fin bruksbil..starter bestandig:) nylig byttet,vannpumpe,tempføler,coil,bremser hele veien,plugger og batteri.Ellers har bilen klare frontlykter med sort bakgrunn, andre baklykter..sort/rød sota clear. emblemfri grill..xenonlys

eu ok, avgift betalt.

 

står ta technix på den som blei montert i fjor..og behandlet før montering for å forhindre rust..ser fine ut enda:)

 

ser for meg 13,000kr inkl reg

 

Bilen har 14" piggdekk som duger en vinter til og 17" sommerhjul med 2 bra dekk og 2 dårlige pga mangelfull firehjulskontroll etter montering av senk;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glenn og Christer: Har dere noen bilder? :) hvor i landet befinner bilene seg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal se om jeg finner bilder:)

Ellers kan jeg bare ta noen i morra i dagslys jeg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ligger på finn den bora vr5 jeg har.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for tips, det ble en polo :) Skal mekke opp en tråd i morgen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.