#1 Skrevet Mars 15, 2015 Da jeg ikke makter å ta kampen med Skodaen til fruen må vi ha en ny. Maks 30.000kr, må være EU-ok i år. Helst lite rust, men overflate er ok. Er ikke så farlig om lakken er litt sjait. Golf/polo er fint. Gjør ikke noe om det er senk, men ikke kappa fjører-stil Noen som har noe lurt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 15, 2015 bora vr5 jeg skal selge, dog ikke eu godkjent enda, men bør ikke by på problemer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 15, 2015 hello der. Har en BILLIG bil til deg 1997 Golf 3 1,6 101hk Lilla...takluke,varmeseter,motorvarmer,hengerfeste..gått litt over 200,000km. Noe rust på forskjermer og bakskjermer samt flekker på nedre del av dører...men men...fin bruksbil..starter bestandig:) nylig byttet,vannpumpe,tempføler,coil,bremser hele veien,plugger og batteri.Ellers har bilen klare frontlykter med sort bakgrunn, andre baklykter..sort/rød sota clear. emblemfri grill..xenonlys eu ok, avgift betalt. står ta technix på den som blei montert i fjor..og behandlet før montering for å forhindre rust..ser fine ut enda:) ser for meg 13,000kr inkl reg Bilen har 14" piggdekk som duger en vinter til og 17" sommerhjul med 2 bra dekk og 2 dårlige pga mangelfull firehjulskontroll etter montering av senk;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 15, 2015 Glenn og Christer: Har dere noen bilder? hvor i landet befinner bilene seg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 15, 2015 skal se om jeg finner bilder:) Ellers kan jeg bare ta noen i morra i dagslys jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 16, 2015 http://forum.vacn.no/showthread.php?t=272508 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 19, 2015 ligger på finn den bora vr5 jeg har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 21, 2015 Takker for tips, det ble en polo Skal mekke opp en tråd i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...