Treffplan for Oslo Lokallag Sommer 2015

Anbefalte innlegg

Siden det er begynt å blitt litt mer sol og bare veier (sett bort i fra snøfallet i dag), så tenker jeg at vi starter opp med Sommer-rutinene igjen, dvs. treff hver mandag på McDonalds i Lørenskog.

 

Vi smeller avgårde med første treffet etter påsken, altså 6/4-15 klokken 19:00.

 

Som alltid er alle velkommen, de av oss som er i styret som kommer har som regel med skiltplater og stickers. Samt ekstra TP eller kalendere.

 

Vi møtes og tar en matbit for de som er sultne eller så bare står vi på utsiden og snakker mye om bil. Kom med den bilen du har tilgjengelig, vi bryr oss ikke om den er sliten eller ikke VAG! Så lenge du er med i klubben og har lyst til å møte oss andre som er medlemmer, så tar vi imot med åpne armer.

Er du ny på treff, så ikke nøl med å spørr i tråden om hvordan biler vi har og ligende, sånn at du kjenner oss igjen når du kommer til parkeringsplassen. De fleste av oss har stickers og skiltplater på bilene i tillegg :)

 

59221.jpg

 

Veibeskrivelse fra Oslo Sentrum: http://1881.to/8CoHjk

 

Veibeskrivelse fra Jessheim: http://1881.to/8CoHjk

 

Veibeskrivelse fra Ski: http://1881.to/8CoHjk

 

Veibeskrivelse fra Sandvika: http://1881.to/8CoHjk

 

Mvh

 

For styret i Oslo Lokallag

 

Daniel Olsen

 

Leder

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal prøve å dukke opp så ofte jeg kan, kjører Night blue e-Golf fra nå. Jeg har da med stickers og skiltplater (så fort jeg får noen fler av Daniel).

 

ImageUploadedByTapatalk1427057153.456564.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I morgen er det mandag og planlagt oppstart av sommersesongen til Oslo Lokallag. Hvem tar turen i morgen? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørs litt om jeg rekker å bli ferdig med bilen eller ikke, men hadde vært hyggelig å ta turen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen mulighet for å få tak i skiltplater utenom mandagstreffene? Mener å huske at det ikke var så veldig bra oppmøte ifor.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen mulighet for å få tak i skiltplater utenom mandagstreffene? Mener å huske at det ikke var så veldig bra oppmøte ifor.

 

Jeg skal iallefall dit i morgen, men møte utenom treffdager kan fikses. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meg, Kristian og Morten her i dag. Vet ikke om det har vært fler, men vi har vært her siden 19. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom hjem fra påskeferie for 1 time siden men begyner vel å dukke opp utover fra neste uke av.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som tar turen i morgen som har med vag com?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som tar turen i morgen som har med vag com?

 

Jeg kan ta med hvis jeg kommer. Men jeg vet ikke om jeg kommer før i morgen. Gir beskjed i 15-16 tiden i morgen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lurer på å komme. Noen som kan bekrefte at dem kommer, gidder ikke stå der alene

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. Jeg våkna nettopp fra middagslur.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer 19:30-19:45 ca. Fruen er i butikken så jeg får ikke dratt før hun er tilbake pga unga.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det noen der? Var der ca 20.15. Så ingen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kom ca 19:50 da var det 3 stk der + meg. Jeg og Kopperud dro derfra som de siste ca 20:15

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi andre dro 19:45 :P skulle hente en kjøleboks på Lørenskog på vei hjem også var det på tide og få barn i seng :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er for øyeblikket på kurs på mandag kveldene. Men om 2 uker er jeg ferdig med kurset og blir igjen å treffe på McD på mandag kveldene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kommer i dag? Jeg kommer nok litt senere, altså rundt klokken 20. Om det enda er noen der da, så gi beskjed. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fotball i kveld. Vet ikke om jeg rekker det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står å polerer en Harley. Så kommer nok bortom.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var jeg og gubben her. Golfen er tatt ut for øyeblikket :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer det flere mon tro? Vi er 6 stk her :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.