Lufter interesse for Dyno dag

Anbefalte innlegg

Er ein del som har spurt meg om me kan ha ein ny dag.

Så tenkte og lage ein tråd for og lufte interessen. Event med grilling, kan taes inne om me blir uheldig med været.

Får vår del bør det ikkje vere før etter Våler treffet. Også veit eg at det er ein med grønn folie som har veldig lyst at det skal passe med turnusen hans.

 

Så får komme med litt forslag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du mener vel den halv folierte gamle A4 1,6 L? :P: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du mener vel den halv folierte gamle A4 1,6 L? :P: haha :

 

Stemmer ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ein del som har spurt meg om me kan ha ein ny dag.

Så tenkte og lage ein tråd for og lufte interessen. Event med grilling, kan taes inne om me blir uheldig med været.

Får vår del bør det ikkje vere før etter Våler treffet. Også veit eg at det er ein med grønn folie som har veldig lyst at det skal passe med turnusen hans.

 

Så får komme med litt forslag

 

Hehe, det stemmer!! Eg kommer veldig gjerne, går ting i orden så kan vi kansje gi min et forsøk med Loba snurre :). Får man i orden grilling, vil jo det være veldig positivt og. Tror eg snakker for alle da eg sier forrige treff der ute var en KANON suksess!

 

Eg for min del er hvertfall hjemme 19 juni - 15 juli og 31 juli - 26 august. Med mindre det skjer noe spesielt, har vel Jon samme turnusen og.

 

Eg stiller hvertfall så sant muligheten byr seg, og håper mange flere vil! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, alltid kjekt å ta turen til Austrheim :) Jeg stiller gjerne! Se om jeg får med Pappa også da, så får vi tatt A7'en på dynoen og : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er også interessert men det er LITT avhengig av dato da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne vært interessert i å benke VR6'en min :). Så sant det passer med turnusen min...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg stiller med kameraet, med mindre eg er i Danmark eller Oslo på det tidspunktet som blir avgjort :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt konge!!! Jeg hadde tenkt å spørre deg om vi kunne ha en ny dyno dag. I midten av august passer sikker for mange. Ferien er på hell osv

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For og få i gang en liten diskusjon, så foreslår eg lørdag 15 eller 22 august. Da er hvertfall eg hjemme, så får vi se kordan det passer for resten.

Med mindre min blir benket rett før, eller det blir veldig stor pågang denne dagen så ønsker hvertfall eg og få den benket :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har eg snakket med litt folk fra Stavanger i klubben som ønsker og ta turen om det passer og. Han ene ville gjerne ha med to biler til benking, de andre er eg litt usikker på.

Så foreløpig ønsker eg en runde på benken (eg kan ta det en annen gang om det blir stor pågang), og en fra Stavanger som sikkert kommer med en 2.0 TFSI og en gammel Ascona som er gjort endel med :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På de datoene passer det fint for meg og :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forrige gang va jo kjempekjekt: rock :

Eg e interessert i å komme.Om eg har bil å kjøre i benken får me no sjå.

Alltid kjekt når nåken drar i gang ein sammenkomst.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempe kjekt med sosial sammenkomst eg e med! :venner:

 

(PS: Eg kan muligens ta med slåmaskino te fatteren, edle eg kan kansje kjøpa nåke drit so me kan sperengja i benken) :glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempe kjekt med sosial sammenkomst eg e med! :venner:

 

(PS: Eg kan muligens ta med slåmaskino te fatteren, edle eg kan ansje kjøpa nåke drit so me kan sperengja i benken) :glad:

Herlig! Håper du setter opp live-feed Ingve? : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå som Våler treffet er over, og sommeren (BØR) nærme seg, så vil eg gjerne prøve og få liv igjen i denne!

Er det virkelig så laber interesse for et nytt treff igjen hos Ingve og SBT-Tuning? Var jo hvertfall kanon suksess forrige gang, så eg ønsker dette! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er glatt med så lenge jeg er hjemme og ikke på ferie, helt klart supert for lokallaget og ha en slik samling: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer også.

Forhåpentligvis med S2 i orden :) Da er den nybremset fra Gaupne og så får vi se hvor stor forskjell det blir her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stiller opp så sant datoen passer!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg stiller selvsagt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer lett en tur (i sportsboblen)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.