Aktive medlemmer Arendal og omegn

Anbefalte innlegg

Hehe.. Det skal vi nok klare! ;) Men jeg er vandt med å kjøre 125cc rotax med toppfart på 110-120km/t :P Så det blir en fin søndagstur for meg! :) hehe..

 

Det er bare å sette en dato for min del.. Vist jeg ikke er på jobb så er jeg med! :) Alle dager passer! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånne ting må man bare finne en dato på, så ser man hvor mange kan og ikke kan. :)

 

Jeg skal alltid finne tid. Best er vell en lørdag tenker jeg og helst en lørdag hvor Per 1 ikke jobber. Eller Per 2? Her må dere bestemme dere. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig der :) Er opp til Perene hehe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke noen fast rotasjon, så jeg vet ikke om jeg er hjemme så langt frem. Så da er det best at noen andre kommer med en dato som de kan og så prøver jeg å holde meg hjemme da! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg begynner på fast rotasjon i april, men jeg har ikke helt prikket det ut på kalenderen enda...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med her og samt jobb ikke jobb står i vegen :))

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første post! Nice :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Arendal lokallag på facebook nå. Må få gang!

 

https://www.facebook.com/groups/vacn.arendal.lokallag/

 

Hvorfor dele opp i så små grupper? Ikke lett å nå ut til mange vist alle skal ha sin egen lille gruppe mener nå jeg! :)

 

Har jo allerede VACN Agder gruppa som jeg syns at funker greit vist man vil ha treff... Og vist noen fra vest plutselig har mulighet til å være med på et treff i Arendal (Ikke at det har vært så veldig aktuelt tema til nå :P) så får jo ikke de greie på det når dere skal ha en egen gruppe for Arendal.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil at det blir mer aktivitet i Arendal og omegn. :)

Lokallaget er alt for stor, det er umulig å bli kjent med hverandre på slike avstand i hverdagen og det resulterer i at folk trekker seg tilbake. Det er min følelse ihvertfall.

 

Nå er jo jeg ektramotivert siden jeg akkurat er tilbake i Arendal etter 5 år i Stavanger Lokallag.

Jeg vil gjerne at det blir som i Stavanger. En god hard kjern på 10-20 personer. :)

 

Jeg skal ikke utestenge, men vil gjerne ha en liten filter når det handler om lokale ting.

 

Treff må organiseres for hele Agder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har møtt en Golf 5 med stikkerbomb framskjerm (venstre) noen ganger mellom Arendal og Tvedestrand. Medlem?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne har jeg og sett.. ikke som jeg kjenner til. Må få overtalt kansje? Hehe :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt usikker, stikkerbomb er så 2000late... hehe :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snart sommer jo, skal vi planlegge noe snart? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det må til! :) Kan jo samles på en kaffi før våler? Per andre, lars og magnar kunne jo ikke komme så hadde vært hyggelig og sett noe til de før våler :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.