10,5" på A5 , noken som har ? eller som veit om dette går?

Anbefalte innlegg

Lurte på å handle inn felgar til en 09 A5.

Tenkte på Vossen CV3 felgar med 10,5" ET30, meinar å ha lest at dette skal gå heilt fint , men litt kjedeli å kaste vekk så mykje pengar på noko som ikkje passar.

Noken som har erfaringar?

Og eventuelt veit om ein plass å handle dekk of felg pakke til ein go pris?

 

All hjelp mottas med stor takk : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde 11x20 et 28 på min, så det der går fint :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da satsar eg på 10,5" ET 30 , lurte på 245/30 dekk, nokon som har ein kjekk forhandlar med bra pris på dette ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ville gått for 255 eller 285 på 10,5" :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

285 : eek : Høyres litt massivt ut det. Nokon som har hatt 20" på A5 og har nokon tips ? til størrelse. kanskje 255 kan vere noko ja , eg veit ikkje.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget pent : smil :

 

Samme felga i samme fargen som eg har tenkt ja ;)

Passar utruli bra til dissa bilane.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den røde SB A5`n der ruller på 285/25-20 idag ;)

255/30-20 funker det også, men sparer kantene litt med 285/25:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte kanskje at 285 var litt for ekstremt.

og 25 profil begynder å bli hardt på sunnmørske dritt veiar.

 

Nokon som har ein god plass å handle dekk og felgar på ? Klubbrabatt også kanskje ? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

265/30x20 er vel orginaldimensjonen om eg ikkje tar feil? Hadde 285 på mine felger :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da satsar eg på 10,5" ET 30 , lurte på 245/30 dekk, nokon som har ein kjekk forhandlar med bra pris på dette ? :)

 

245/30 er litt for smått på A5 i 20 tom, gå for 265/30 20. 255/30 eller 275/30 er også en mulighet. 285/25 er kanskje ok bredde, men like smått som 235/30, dvs passer egentlig bare for bilen skal være lavest mulig med 0 bakkeklaring.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

245/30 er litt for smått på A5 i 20 tom, gå for 265/30 20. 255/30 eller 275/30 er også en mulighet. 285/25 er kanskje ok bredde, men like smått som 235/30, dvs passer egentlig bare for bilen skal være lavest mulig med 0 bakkeklaring.

 

Takk for det.

Nokon som har erfaring med desse dimensjonane på A5 , og eventuelt kva type dekk er bra støy og sporingsmessigt?

Er ikkje intressert i noko "kinadekk" av dårlig kvalitet. Sist eg kjøpte til A4`en blei det vredestein sidan selgaren hadde samme type bil med samme dekk og var godt fornøgde med desse, men er så forskjelligt frå bil til bil.

Så nokon forslag ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg hadde Goodyear F1 på min. Fungerte perfekt og spora mindre en på dei orginale 19" :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kompis kjører med Vredstein Ultrac Vorti på sin, det funker gull. Så skal ha samme på min i år tenkte jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Goodyear Eagle F1, fantastisk dekk!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurte poå Vredestein ULTRAC SESSANTA, er samme typen eg har på A4`en fungerar veldi bra der , lite støy og gode dekk. Men veit ikkje om det er andre som har prøvd desse på denne type bil eller i denne bredda , er ikkje meir enn 225 på A4`en

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurte poå Vredestein ULTRAC SESSANTA, er samme typen eg har på A4`en fungerar veldi bra der , lite støy og gode dekk. Men veit ikkje om det er andre som har prøvd desse på denne type bil eller i denne bredda , er ikkje meir enn 225 på A4`en

 

Kjører 235/35 19 Sessanta på Golf 6, en bil hvor støyete dekk visstnok er ganske plagsomt. Veldig fornøyd med dekkene, støysvake og pent mønster. Litt brede, men det er jo fordel hvis man f.eks. skal bruke 255 eller 265/30 på en bred felg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gå for orginalstørrelse som er 265 30 20. Kjører med dette selv på min a5 med Vredenstein Ultra Vorti. Veldig fornøyd med dekkene:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte 265/30-20 eller 275/30-20 , trur 285 /25 - 20 blir litt for gale på stygge hålete sunnmørske veiar.

Driv akkurat å sender rundt mail og høyrer om noken av dei som forhandlar vossen kan gi meg eit bra tilbud på dekk og felg ;)

Har ikkje heilt bestemt meg for kva type dekk det skal bli men somsagt høyrer kva dei har å by på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.