Anbefalte innlegg

Er ute etter alufinish til boraen min, slik det sitter i R32 golfen... Lurte på hvor man kan få tak i slikt, da jeg har lyst til å bytte ut treinteriøret med dette i stedet.

Noen tips til nettesteder eller annet? Pris??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var akurat inne på tmtuning.com de hadde det meste til ombyging til r32 style

hvet ikke no om åssen prisa dems eller no sånt men mye kult der

 

link: http://www.tmtuning.com

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

awesome gti store har også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis du vil klistre på, så har antageligvis vipauto.no noe for deg... skal visst bli bra resultater...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for alle svar! Nå skal du se det blir alufinish på meg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for alle svar! Nå skal du se det blir alufinish på meg!

Hvor bestillte du fra? Fint om du kunne legge ut et bilde av jobben når du har fått montert alt sammen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor bestillte du fra? Fint om du kunne legge ut et bilde av jobben når du har fått montert alt sammen :)

Ikke bestilt enda... MEn kommer til å kjøpe fra tmtuning tror jeg. Vil ikke ha til å klistre på. Skal det være, skal det være ordentlig ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke bestilt enda... MEn kommer til å kjøpe fra tmtuning tror jeg. Vil ikke ha til å klistre på. Skal det være, skal det være ordentlig ;)

Finn ut hvor mye det kommer på, dette høres interessant ut. Må være "ækt vara" Dele frakt evt? : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finn ut hvor mye det kommer på, dette høres interessant ut. Må være "ækt vara" Dele frakt evt? : smil :

Her er prisene:

Dører bak 104 $ ca 690kr

Passasjer front 52 $ ca 345 kr

Fører front 70,5 $ ca 465 kr

Midtkonsoll 189 $ ca 1250kr

Dette er med clima...

Frakta kommer i tilegg og er oppgitt mellom 29 og 90$ avheging av hvor og størrelse... Over 2 kg.

Må vente på feriepenger. Blir jo fort 3000, men blir bedre enn det gamle treinteriøret synes nå jeg...

;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

husk hvis du skal ta det inn på den lovlige måten så kommer mva på toppen av dette...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

husk hvis du skal ta det inn på den lovlige måten så kommer mva på toppen av dette...

UFFcourse... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.