Dekk & Felgspsialisten Minde.

Anbefalte innlegg

Har hatt bare gode erfaringer med Dekk & Felgspesialisten på Minde inntil i dag. Prisen på 4 stk Conti Sport Contact 5. 225/45 R17 på 6398,- er vel ganske grei, men det som ikke er greit er følgende: Avtalte en pris på 6398,- komplett og ferdig montert på bilen. Da jeg kom for å hente bilen var prisen plutselig steget til 6492,- Den hudrelappen i prisstigning driter jeg egentlig i, men når man avtaler en komplettpris, skal det ikke plusses på i prisen for bytte av ventiler, noe som jo er en selvfølge i dag. Jeg kommenterte dette overfor han nye østlendingen som ekspederte meg, men han sto på sitt. Jeg betalte derfor, men bemerket at kanskje hadde de mistet en god kunde på grunn av et avtalebrudd.

Som sagt før, jeg driter i den hundrelappen, men EN AVTALE ER EN AVTALE, ihvertfall i min verden. Derfor dette innlegget. Vær obs på sleipe

trix, de prøver seg sikkert på flere kunder med samme metode! Meg skal de slippe å "lure" flere ganger, det finnes flere leverandører av dekk i Bergen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.