Rustbobler Passat 2007, garanti?

Anbefalte innlegg

Har en Passat 07 mod, med 3 tydelige omeråder med rustbobler på bakluke, på kant til lys og kant til bakrute. Vet dette er kjent problem på Passat, og lurer derfor på om det er noen her med erfaringer med å få ordnet dette på garanti? Er dette dekket av garanti? Er det vanskelig å få møller etc. til å rette opp dette på garanti?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Garantien er på fem år, så du får tvilsomt dekt dette kostnadsfritt.

Det du derimot kan få er mulighet til en "goodwill" ordning hvor møller dekker eks. 25%,50%,75%, og du dekker resten av kostnaden.

Møller krever som regel at bilen ikke er importert og at alle servicer er fulgt hos de.

Ta deg tur til nermeste forhandler, så lager de en sak på det, å du får svar på hva de eventuelt dekker.

Erfaringsmessig virker det som at dekking av slike "skader" ofte dekkes forskjellig fra forhandler til forhandler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg hadde en 2006 mod som eg hadde en massiv rust jobb på i fjor, ny fører dør ned pussing av bakdør og bakluke..50000kr+

Dette dekket møller 50% mot att eg tok service hos dei..

Muleg eg var heldig, men kanskje verdt å sjekke

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.