Chip dag hos Chipsenter.no 12 mai kl 18 AVLYST!!!

Anbefalte innlegg

Tirsdag 12 mail blir det chip dag hos Chipsenter.no. Vi begynner kl 18. Det blir fast pris på 3500 for biler med OBD og 4200 for biler som må bootes. Meld gjerne din intersse her så vi vet hvor mange biler det blir. Adressen er: Bråteveien 147 2013 Skjetten. Melby Gård, Melby Auto

Om du kommer fra kløfta kjører du e6 inn mot oslo, tar av mot exporama/hellerudsletta. Tar så første til venstre inn bråteveien. Det er så første industribygg etter du har kjørt under e6 broa.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom jeg får noen til å dekke vakta mi på jobben, så kommer jeg! Skal si fra om det går i orden når det nærmer seg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det noen som kan tenke seg komme på Chip dag? Om det er laber interesse avlyser vi hele eventen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får nok ikke kommet, da jeg må jobbe hele den dagen : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ref. over: jeg får ikke kommet personlig, men broder'n (også VACN-medlem) kommer - med min bil! Ingen andre som er interesserte??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ettersom det kun er en interessent blir desverre chip dagen avlyst.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var trist :( Men har full forståelse...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var veldig synd. Jeg har sett frem til å ratte lettere justert RS4! :-/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn går det når ingen melder interesse.. men prøver på nytt igjen i sommer. kanskje det er mer interesse da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje prøve å få med lokallagene rundt også, da burde det kanskje dukke opp nok folk. :)

 

Edit: Ser nå at oslo var invitert også, merkelig at det ikke var flere som var interresert da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var synd. Men godt initativ.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dessverre vært lite på forumet men interessert i dette seinere i sommer når jeg har penger til det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.