Overnatting Vålertreff i Juni

Anbefalte innlegg

Har tidligere kun vært på dagsturer til Vålerbanen, så er ikke så kjent med overnattingsmulighetene i nærheten av banen. I år blir det langhelg: rock :, regner med vi blir 3-4 stykker i følge, så campinghytte er det som er mest aktuelt!

 

Noen som har anbefalinger til campinger?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For fest er det bare å slå opp telt på jordet som de fleste andre. Men er du støy sensitiv så er det vel Støa camping som er 3min vekk med hytter.

 

Det skal egentlig vere stille kl 0200 men ikke alle som følger det like nøye.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Støa camping fins, merk bare at hyttene er av svært enkel standard. Alternativt er det Elverum camping, men det er nesten inne i sentrum..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Støa camping har fått nye eiere og nytt telefonnr. 92656053. Har pratet med de i dag, og der blir bedre standard. De må bare få litt tid på seg. De firemannshyttene koster 450,- pr.natt. Men de har flere alternativer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil vel ikke kalle verken meg eller følget for sensitive og fine på det, men 3 netter i telt i begynnelsen av juni fristet ikke max... Har leid hytte på Færder camping. Ca 20 km sør for banen, 575,- pr natt for hytta!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Vi er 3-4 fra Møre som har bestilt hytte på Elverum camping fra fredag til søndag,hvis noen vil ta over den slipper vi å avbestille for vi stiller med campingvogn på banen istedet.

Må ha varsel innen mandag,blir da avbestilt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den hytta lasse er med wc og dusj og med 2 senger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

3 fra nordmøre lokallag skal ligge på støa camping, ca 5 min fra banen 450kr natta

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og broderen er også på Støa: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.