Audi S4/RS4 B5 selges eller byttes! STRØKEN!

Anbefalte innlegg

Jeg skal gjøre ferdig noe elektrisk. Men montering av midtkonsoll, understell og noe lakkering. Lakkeringen fikser jeg selvfølgelig før salg. Høyre forskjerm bør byttes da denne er valset av tidligere eier og dermed har ikke lockari skjermen noe å hvile på. Jeg kan lakkere eventuell ny skjerm gratis om kjøper skaffer skjerm. Ellers er det noe montering i bakluka, men regner med at dette blir fikset av meg før salg da det er fort gjort så fort jeg får kodet soft touch knappene. Trenger også en overgang mellom downpipes og cat-back da det er rs4 dim på cat-back.

 

Hei Jostein. Ser jo lovende ut det her.

Er det slik at denne selges som prosjekt, uregistrert?

Hvordan er den tekniske tilstanden på bilen?

 

Kvalifiserer S6 Plus som "noe annet moro"?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Jostein. Ser jo lovende ut det her.

Er det slik at denne selges som prosjekt, uregistrert?

Hvordan er den tekniske tilstanden på bilen?

 

Kvalifiserer S6 Plus som "noe annet moro"?

 

Har skiltene til bilen, men er skyldig årsavgift for 2015 og 2016. Bilen fungerer utmerket og lav km i forhold til mengden. Eneste jeg kan sette fingeren på er at abs'en nøkker litt når bilen nærmer seg full stopp, men ser det er litt irr på stikket på pumpa, så regner med det er den. Får den for en 1000 lapp på ebay. Selges ikke under 200 000kr om den skal settes helt i stand, men går for 185 som den er nå. Eneste påkost jeg kommer på er abs pumpa og eventuelt forskjermen om man ikke klarer å leve med at den ikke flukter helt i buen. Lakk av ny skjerm kan jeg stå for om kjøper får tak i skjerm.

Vil ikke si bilen er et prosjekt, hadde jeg funnet ut av kodingen til softtouch knappene på luka, hadde bilen blitt ferdig på en helg.

 

Egentlig ikke ute etter s6, men kommer helt an på mellomlegget.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og jeg betaler selvfølgelig de skyldige årsavgiftene ved salg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Løfter denne igjen jeg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legges ut på finn om ingen i klubben kjøper.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som sitter med feriepenger til overs og en bil for lite altså?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skyldig årsavgift for 2015 og årsavgift for 2016 er nå betalt.

 

Tar gjerne s2 eller rs2 som trenger litt pleie som delbetaling.

 

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Løfter denne igjen. Kan ta bytte. Alt av interesse så lenge prisen er rett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt av interesse når det kommer til innbytte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

A3 og? ;)

 

Hadde den kostet det samme eller mindre så:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, jeg skjønner :) Har en som skal bestemme seg til imorgen om han skal ha den, så jeg venter i spenning!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, jeg skjønner :) Har en som skal bestemme seg til imorgen om han skal ha den, så jeg venter i spenning!

 

Bare å krysse fingre og tær da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Løfter denne igjen. Er som sagt åpen for innbytte i det meste, så lenge prisen er rett. Ikke dyrere bil, da jeg selger for å frigjøre kapital til bolig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå begynt å montere og ordne litt med bilen igjen. Bilen blir ferdig satt sammen og EU godkjent før salg samt full innvendig og utvendig runde hos Bernhard Brynildsen på Brynildsen Autospa.

Det som blir utført er følgende:

 

Skifte baklamper til sprekkfrie originale facelift lamper demontert fra Audi RS4(ligger på posten)

Lakkere høyre bakskjerm

Skifte og lakkere høyre forskjerm da den er valset så kanten innvendig er presset inn

Setter på overgang på eksos

Bytte ABS pumpe

Koble opp softtouch til bakluke

Montere ferdig midtkonsoll og bagasjerom

Montere og kode startsperre i rs4 speedometer

 

Med dette øker også prisen til det som ble oppgitt til interessenter som tok kontakt på annonsen ang pris på bil ferdig satt sammen som er 215 000kr. Bilen vil bli annonsert via EB Auto så fort bilen er ferdig, om ingen her inne vil sikre seg den før den blir lagt på nett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.