Anbefalte innlegg

Hvem skal over? banekjøring/utstilling?

 

Når har folk tenkt å kjøre over?

 

Hvor kjører folk iom at Filefjell vil være stengt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Planer er at vi skal bort over;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal over.. Blir ikke S2 i år da men :(

 

Kjører Hemsedal da Stig. Samme veien det nesten :)

Har ikke avklart når enda, men det kan vi ta her etter hvert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal over.. Blir ikke S2 i år da men :(

 

Kjører Hemsedal da Stig. Samme veien det nesten :)

Har ikke avklart når enda, men det kan vi ta her etter hvert.

Ikke s2? hva skjer?

 

Kjenner jeg noen av "bergenserne" rett så skal dem vel ha kebab på Hønefoss før de vender snuten mot Elverum

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kjøre nok sammen med Odd så det blir nok noen biler og da kan vi jo organisere litt så vi kjører sammen..

 

Blir meg, Kenneth, Even og kanskje noen flere og kebab på Hønefoss er vel mer eller mindre obligatorisk på Våler treff. : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke s2? hva skjer?

 

 

Den er ikke helt samarbeidsvillig for tiden, så jeg får den ikke klar til treff :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tenker å ta turen bortover :)

Tenker at hemsedalsfjellet er greiest å kjøre over. Blir gjerne å kjøre bortover på torsdagen, evnt. fredag. Kommer litt anpå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hemsedal-Golsfjellet(?)-Valdres funket bra i fjor. Sparte litt tid på dette også i forhold til de som kjørte Filefjell mener jeg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte å ta turen i år og. Vært kjekt å kjørt flere :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis Dieseldyret overlever mappingen tenkte jeg å ta turen ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenker å kjøre grytidlig fredag,om det blir Hemsedal eller Hardangervidda gjenstår å se,drittlei veien fra Voss og igjennom Lærdalstunnelen,men det finner vi utav Etterhvert!,flere som tenker tidlig fredag,type 6-7 fra byen??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til informasjon:

 

Det blir startet med omfattende asfaltarbeid på Hardangervidda i slutten av Mai og en god stund fremover, de skal asfaltere 60-70 km vei der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tenkt meg bort på treffet med s4'n :) Litt usikker på om det blir banekjøring på meg. Hadde tenkt å kjøra om Haukeli.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo!

Tom Vadseth fra ålesund lokallag her! Jeg har kjøpt noen felger til min S2 i Voss. Å jeg skal på vålertreffet. Er det noen her som har mulighet til å plukke de opp å ta med til bana? Vi drar på torsdagen å er der i 12 tida på kvelden vil jeg tro

 

Edit: felgene er Azev A 17x8,5 og 17x10 bak om noen lurte [emoji14]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har et tilsvarende spørsmål, bare andre veien, en frontfanger fra våler og til Bergen?

golf 4 fanger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal over på fredagen, litt usikker på kjørerute enda.

Det er stas å kjøre sammen men jeg kommer ikke avgårde før ettermiddagen tror jeg da guttungen har eksamen og må nesten få bli ferdig først:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo!

Tom Vadseth fra ålesund lokallag her! Jeg har kjøpt noen felger til min S2 i Voss. Å jeg skal på vålertreffet. Er det noen her som har mulighet til å plukke de opp å ta med til bana? Vi drar på torsdagen å er der i 12 tida på kvelden vil jeg tro

 

Edit: felgene er Azev A 17x8,5 og 17x10 bak om noen lurte [emoji14]

Ingen? :) fikk vite nå at det følge med 2 felger til så er da 6 felger jeg trenger frakt til... 4 med dekk og 2 uten

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen? :) fikk vite nå at det følge med 2 felger til så er da 6 felger jeg trenger frakt til... 4 med dekk og 2 uten

 

Hei Tom:)

Jeg vet ikke helt kjørerute enda, men måtte tatt i bruk baksetet om jeg skulle fått med meg dette og der har jeg kidsa!

Måtte nesten vært et par biler som kjører sammen via Voss som evt. kan få med seg dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Tom:)

Jeg vet ikke helt kjørerute enda, men måtte tatt i bruk baksetet om jeg skulle fått med meg dette og der har jeg kidsa!

Måtte nesten vært et par biler som kjører sammen via Voss som evt. kan få med seg dette.

Håper noen melder seg da :) kan evt få dem fraktet til bergen om noen tar en annen rute en den..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal over, kjører muligens torsdag, tenkte å campe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem tar ansvar for Pølsedigg i år gutta? Ståle, Øystein?: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor skal dere bo?

Eventuelt hvilken camping? :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har hytte på Elverum Camping, snakket med han i sted og han hadde fremdeles en hytte med et soverom og bad hvis du er KJAPP:)

Dette er uvanlig så sent, men hadde fått en avbestilling.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir omvei å kjøre til Fagernes iår Øystein,men kanskje sigøynerene i Tabberten har noe på lur,: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.