Anbefalte innlegg

Noen her som har prøvd å få plass til sånne felger på S4 B5? Det passer dårlig...

 

Kjøpte sånne for en stund siden i 8,5x19 ET35. Det går overhodet ikke å få på de foran uten å space minst 12mm, pga at utsiden av calipperene tar i baksiden av eikene i felgen. ET 35 er egentlig helt i grenseland om felgen ikke skal stikke utenfor hjulbua så 12mm spacer i tillegg funker dårlig.

Så.... Nå lurer jeg på om jeg skal ryke på 4000kr til og kjøpe to felger i ET45 og prøve med 12mm spacer og lengre bolter. Blir det plass til calipperene da tru? Skulle absolutt få prøvd en felg ett sted, men er bestillingsvare over alt ser det ut til..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send Sebastian Nakken en pm, han har wp111 på sin :) 8,5x19 huska ikke impress...

Edit: han har A4 da.. Men med 312mm (tror jeg) bremser forran

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dem passer helt fint på A4, passat, skoda og andre ting med 330mm bremser. Men det er dissa digre S4 calipperene som lager kvalme her nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S4 caliperene er noe møkk på akkurat det der :S nesten billigere å oppgradere til cayenne bremser med en gang da ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bolt on?

Type cayenne? Eller er det like bremser uansett motor? Må ha nye vinterhjul og da vel? De porsche bremsene går vel ikke inn bak de orginale 17" felgene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

17z går helt fint under 17" felger, derav navnet. 18z går akkurat hvis du rensker felgen for lodd, har prøvd begge deler ;) Fikk 18z først ved en feiltakelse og kunne vel ha brukt 17" felger, men det var særs lite klaring. Masse plass med 17z.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 17z på min nå, måtte flytte et lodd for å få på de orginale s4 felgene.

Har prøvd zito wp 111 i 9,5x19" et 45 og 5mm spacer, og det tok borti calipperen.

18z og 350mm skiver går kansje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye mere måtte du evt spacet om du skulle fått plass? Mine felger er 8,5".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.