Anbefalte innlegg

Ønsker å kjøpe 17" felger til Golf 4. Helst OEM-stil, men alt av interesse, kom med forslag. Replica er ingen hindring ;) (Jeg har RS4-1 i dag, så slike er ikke interessant)

 

Helst med bra dekk (225/45R17), men nok en gang, alt av interesse. Legg ut bilder her, eller send meg PM med bilde om du har noe å selge! : vinke :

 

PS: Ingen fantasipriser!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei du...

 

Har du ett mobilnr? så skal jeg sende deg ett bilde av noen BILLIGE felger jeg har til salgs i 17" 4x100 og 5x100 tror jeg...sånn mulitibolt felg...

 

stått på golf 3..og audi coupe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, send på 917 34144

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har billige Strosek 9-17 5-130

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke jeg ønsker så brede som 9" på denne bilen. Er bare en mindre pen bruksbil ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har noen OZ polaris (ble levert som tilbehørsfelg til golf 4) i 17" i bra stand samt noen 17" RH cup 5-eiker i mndre bra stand hvis noe er intr. efd7b4760f9897ce71955d1ce3101c9b.jpg

 

4055a4810d723d9dabce55dc931e7e87.jpg

 

Ikke dekk på noen av de da. Har aldri hatt de på bil, men begge sett skulle være rette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begge deler er fine, spesielt liker jeg RHene. Spørs bare hva du vil ha for dem? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legg merke til at dette er første versjon som ikke er skrudde, vet ikke om du så det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.