#1 Skrevet Juni 3, 2015 (endret) Ønsker å kjøpe 17" felger til Golf 4. Helst OEM-stil, men alt av interesse, kom med forslag. Replica er ingen hindring (Jeg har RS4-1 i dag, så slike er ikke interessant) Helst med bra dekk (225/45R17), men nok en gang, alt av interesse. Legg ut bilder her, eller send meg PM med bilde om du har noe å selge! PS: Ingen fantasipriser! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 3, 2015 Hei du... Har du ett mobilnr? så skal jeg sende deg ett bilde av noen BILLIGE felger jeg har til salgs i 17" 4x100 og 5x100 tror jeg...sånn mulitibolt felg... stått på golf 3..og audi coupe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 3, 2015 Jepp, send på 917 34144 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 3, 2015 Har billige Strosek 9-17 5-130 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 5, 2015 Tror ikke jeg ønsker så brede som 9" på denne bilen. Er bare en mindre pen bruksbil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 2, 2015 http://forum.vacn.no/showthread.php?276837-17-quot-5x100-felger-med-sommerdekk-selges-ask%F8y 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 2, 2015 Har noen OZ polaris (ble levert som tilbehørsfelg til golf 4) i 17" i bra stand samt noen 17" RH cup 5-eiker i mndre bra stand hvis noe er intr. Ikke dekk på noen av de da. Har aldri hatt de på bil, men begge sett skulle være rette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 3, 2015 Begge deler er fine, spesielt liker jeg RHene. Spørs bare hva du vil ha for dem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 3, 2015 Legg merke til at dette er første versjon som ikke er skrudde, vet ikke om du så det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...