Ønsker å kjøpe ødelagte / stygge 19" felger til audi c4 5/112

Anbefalte innlegg

som overskriften, ønsker å kjøpe enten 1 eller 4 felger veldig billig eller gis bort, skal testes om det passer på min audi a6 2,5tdi quattro 1996 model

 

de kan være kantkjørte, skeive, urunde, stygge

 

Helst ikke så mye sprekk at jeg ikke får luft i felgen

 

bare jeg får satt noe gummi så er det bra =)

 

Litt usikker på ET, kanskje noen har peiling? =)

 

takk for svar

 

kan hentes i nærheten av Drammen / Oslo

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På S4/S6 C4 så er ET 32 optimalt. Men de har litt bredere skjermer enn A6 så hva som passer best på den vet jeg ikke. Jeg har hvertfall 4 stk A8 felger med ET 47 du kan kjøpe. Så kan du space de ut til den ET du måtte ønske. 3 felger er ganske ok. Den 4 er påbegynt polert opp men jeg ga opp og kjøpte nye istede så den er nå uten klarlakk. Kan få de for 1500 kr.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har sjekket hva andre kjører rundt med av C4 biler. kunne tenke meg ET 32 eller ET 35, etter som jeg ikke veit om jeg skal ha 19" enda så hadde det vært fint med et sett eller noen felger som ikke er så dyre, har ikke lyst til å legge så mye penger i noen felger for å prøve montere =)

 

Takk for forslag =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.