Hva skjer med vacn sitt hovedtreff?

Anbefalte innlegg

Men dette med å være stille på camp kl 02:00, er også litt spesielt.. Er ikke konfirmantleir vi er på. Vet ikke hvem som har kommet frem til det, men om noen ikke takler støy like greit som andre når dem skal sove, er det bare å parkere soverommet litt lengre unna, og heller gå den lille stubben når man skal legge seg. Må ikke sove midt i campen. Var fler som reagerte på at det var sagt det skulle være stille kl 02:00

 

Når dette ble diskutert i styret så ble det tatt utgangspunkt i kl. 02.00 da det er en regel som rudskogen setter på sitt område. Dette ble da videreført til Våler da vi har hatt mange hendelser og klager fra medlemmer om at de ikke fikk sove.

 

I år hadde vi primært tre-fire steder det ble spillt høy musikk, alle spredd godt utover campen. Så eneste måten å "legge seg litt unna bråket" var å gå å legge seg utenfor camp området eller ta beina fatt og gå å legge seg oppe ved banen (noe Vålerbanen ikke er så happy for). Det ene anlegget kunne man høre godt oppe fra banen også.

 

Om det er et stort ønske for det så kan vi opprette en "Partycamp" et godt stykke unna overnattingsområdet så de som vil sove får gjort det og de som vil feste kan gjøre dette. Men da må vi også få forståelse for at det er kun i partycampen man kan spille musikk og drikke til hanen galer som enkelte gjorde på Våler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget enig.

 

Dette har dem løst flere andre plasser ved å ha en "partycamp" og en "stillecamp".

 

Haddr ikke vært noe problem å flyttet de mindre partylystne til et egnet område oppe ved banen ;)

 

Dette er jo en løsning, som skrevet over. Men vi må huske på at "de mindre partylystne" nesten alltid er i flertall. Vår erfaring tilsier at når klokka passerer 02 så er det flere som prøver å sove en det er medlemmer som ønsker å feste.

 

Men dette vil jo løse seg om vi oppretter et partycamp område. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn sett er det kanskje bedre å stue vekk oss partylystne da.. :)

 

Løsninger skal man alltids finne! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aldri forstått hva alkohol og biltreff har til felles. Alltid syns at på treff så kan man holde seg til andre drikkevarer. Eller er det sånn at enkelte må ha alkohol for å ha det gøy?

 

Jeg var ikke på campingen, så skal ikke uttale meg fult ut. Men det er min mening værtfall.

 

Creds til styret som klarte å arrangere et bra treff. Synd jeg ikke fikk være der mer enn par timer =(

 

Dette er noe av det teiteste jeg har lest.

For mange av dem som er på sånne treff, så er det en egen greie å møte folk du ser kanskje 1-3 ganger i året, og kan snakke bil og ta en fest. Samtidig som man kan kjøre på bane på dagtid. Jeg hadde også møtt opp om jeg ikke hadde hatt noen bil, for å ta en fest og treffe igjen folk man ellers aldri ser.

 

Det er sånne helger som gjør alle timene i garasjen verdt det! :) gleder meg til rudskogen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er noe av det teiteste jeg har lest.

For mange av dem som er på sånne treff, så er det en egen greie å møte folk du ser kanskje 1-3 ganger i året, og kan snakke bil og ta en fest. Samtidig som man kan kjøre på bane på dagtid. Jeg hadde også møtt opp om jeg ikke hadde hatt noen bil, for å ta en fest og treffe igjen folk man ellers aldri ser.

 

Det er sånne helger som gjør alle timene i garasjen verdt det! :) gleder meg til rudskogen!

 

 

Det at det er noe av det teiteste du har lest, sier mer at du må ha alkohol for å ha det morro, i bilsammenheng. Høres det like teit ut da?

 

Jeg sier ikke at man ikke skal få lov å ha det morro. Men man MÅ faktisk ikke drikke for å ha det morro. Hvis det er sånn at flere fester langt ut på natta, så har vel enkelte også promille når de hiver seg ut på banen igjen dagen etterpå. Burde være like strengt på banekjøring som offentlig vei når det kommer til alkohol/hviletid til kjøring. Eller er du uenig?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er promillekontroller på våre treff, så det er i varetatt. Selve bilkjøringen gjør jeg fra meg på banen på dagtid, og legger det til sides på kvelden. På dagtid er jeg så opptatt med meg og mitt for å drifte bilen sånn at jeg kan kjøre, at jeg knapt snakker med andre. Det er i campen det sosiale er, og det har ikke så mye med bil å gjøre, annet enn noen bilskrøner litt uttpå natta ;)

 

Vil jeg kjøre tidlig dagen, så må jeg legge meg der etter, er jeg oppe seint, må kjøringa starte senere..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Viste ikke at vi hadde promillekontroll. Enda ikke fått kjørt på banen på klubbtreffa. Men stopper enda ikke folk å kjøre ut til butikken eller lignende. Sett nok av det på vanlig campingplasser desverre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anbefaler deg å komme å være med hele helga på rudskogen, da har du tid til både banekjøring og det sosiale. Vanskelig å få til begge deler på dagsturer, banekjøring tar utrolig mye mer tid enn hva folk tror :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, jeg er nok en av dem som har vært borte fra treffene di siste 5-6 årene og det har med jobb, familie og hus å gjøre. Samt en del km mer en di fleste å kjøre.

Men jeg ønsker å komme igjen så snart muligheten byr seg for tur. Jeg har vært på treff i klubben siden 98-99 og har kun positivt å si, og opplever våre treff som "hyggeligere" en f.eks Gatebil.

Når det gjelder festligheter å biltreff så er jeg ikke imot det men måteholdenhet på alkohol og støy. Syns 02 er en fin grense på når det burde være påtide å ta kveld om man har tenkt seg hjem neste dag og ikke minst for å ta hensyn til andre , det kan være barn i nærheten og vi har alle forskjellige behov for søvn. Jeg ser ikke et behov for å ha 2 camper og da forsvinner også en del av det sosiale. Husker godt den tiden man var på Rudskogen og Våler og hadde felles grilling og sosialt.

 

Det var mye av det og ikke minst det åpen og flotte miljøet som fikk meg til å kjøre 3000km på en langhelg sommer som vinter for å treffe dere andre :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja. Helt enig! Kan ikke sammenlignes med gatebil. Altså livet i depot området på gatebil kan ligne, men partycampen der er bare en stor rølpefest. Sånn er det jo ikke at oss.. Det sosiale er av en helt annen dimensjon. Samme om det er mye støy eller ei, så blir det ofte sosialt og bra med folk rundt fellesgrillen på campen utover kvelden/natta :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ingenting imot om folk vil brenne opp motoren sin for show eller grille pølsen i stikkflammen til bilen sin, snarere tvert imot, heller ikke at fest, høy musikk og liv og røre trekker utover i natten.

Det kom en representant fra styret rundt til de som satt andre steder når klokken var passert 0200, hvertfall natt til søndag, og spurte om det var sjenerende støy , det syntes jeg var ett bra tiltak, for da hadde en mulighet til å komme med innspill, og vedkommende kunne sjekke stemningen og vurdere om det var på tide å be folk roe ned.

Det jeg mener med disiplin er at når roen har senket seg, så begynner ikke folk på an igjen på pur f¤&/#, dette skjedde begge nettene rundt fem tiden, og var lite kult, akkurat nok til å vekke alle som hadde sovnet.

Når det er sagt, dette er uansett litt av det jeg må regne med hvis jeg velger å sove på campen, og hvis jeg ikke hadde tålt det så hadde jeg sjekket inn ett annet sted, det blir ikke like gøy hvis det skal være strenge regler for alt der, men folk bør kunne litt folkeskikk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har vel "en av stedene hvor det blir spilt høy musikk", og slik har det vært på camp trøndelag i en årrekke. Vi spiller ikke høyt for å være idioter, men volumet øker i takt med humøret :)

Enkelte ganger i foregående år så har det kommet folk, både vanlige medlemmer og folk fra styret, å bedt oss om å dempe volumet. Dette har blitt etterfulgt utover de sene timer. I år var det dog ingen som sa ifra. Det finnes folk som sover oppe ved banen, og der slipper man støy. Hvis man ønsker å sove på campen så kan man ikke få i både pose og sekk, desverre. Bo / sove sosialt innebærer litt støy.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter mange år på treff har jeg lært meg at ørepropper er tingen for å få sove når det er fest rundt meg.

 

Og angående alkoholen på forrige side, det er ingen som må drikke, og ingen som skal forby noen å drikke. Jeg vet at for min egen del, og sikkert for ganske mange andre også, så er denne helgen en guttetur, en helg med fri fra familien, for å treffe gamle kjente og likesinnede med bilinteresse. Da synes i hvertfall jeg at det er deilig å få ta seg litt ekstra å drikke til kvelden, og la de familiære forpliktelsene ligge. Skal vi da ikke få lov til å kose oss litt ekstra?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men det er lov å bruke hode og vett! Regner med voksne folk har mer vett i hode enn å stå på turtallsperra i lengere perioder midt på natt, børne på gresset så lenge at det blir store groper og telt som nesten tar fyr, musikk i full effekt kl 05:00 om morgen, og når noen fra styret da ber om og DEMPE musikken litt, så går det 3 min før det blir skrudd opp på fullt igjen. En ting er å drikke å ha det morro, en anna ting er å drive som en gjeng russegutter i 16 års alderen.

 

Ikke noe problem med å sove på camp'n med musikk som blir spilt i ett vettug lydnivå, men ser ikke poenget med å spille så høyt at du fint kan høre det opp på banen. Det bor tross alt folk i nærheten å.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sinnsykt bra stemning på campen hvertfall!! Storkoste meg i helgen jeg. Synes vi hadde et godt antall biler som var der å kjørte og alle så ut til å være fornøyd med løsningene på bane 1/2 og 3 samt inndeling av skilt/lisens kjøring.

Angående bråk på campen så burde det kanskje gå ann å få til et kompromiss? Men synes helt ærlig at hvis man ikke tåler litt musikk utover natta eller ikke fester så kan man jo leie en hytte på campen som man kan kjøre tilbake når man er ferdig med det sosiale på campen? De som har vært på gatebil vet at det ikke er stille der klokken 2 verken på partycamp eller depot der også alle de seriøse extreme gutta sover.

Jeg la meg rundt 2-2.30 alle kveldene og våknet ikke før på morgenen klokken 8.

 

Høydepunktet med helga var nok den frekke sparkesykkelen til den staute teknisk sjæfen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig enig med det som blir skrevet her. Var selv en av dem som tok motoren min på campen i fjor, lærte av det, og gjorde ikke det samme i år. Men folk syns det var gøy, og det syns vel egentlig jeg også :) var ikke helt på eget initiativ heller, men dum som man blir utpå kvelden så er man lett å påvirke for å showe litt

 

Dette er som sagt en "guttetur" med kompiser man sjeldent ser annet enn på vacn-treff. Og da blir som regel stemningen helt annerledes.

 

Man kan ikke få i pose og sekk, og vil man ha ro, så er det bare å sove litt uttafor kjærnen :) hadde man delt som foreslått, så tror jeg faktisk at det hadde vært flest folk i "party" delen uansett, da fler hadde søkt dit på grunn av det sosiale.

 

Alt i alt et meget vellykket treff i mine øyne! Håper det fortsetter sånn fremover. Veldig bra gjennomført md fordelingen av bana!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg visste ikke at det var treff i helgen, har ikke fått det med meg da jeg ikke slavisk er innom forumet hver dag lenger.

Så tilfeldigvis på facebook i går at treffet var over.

 

Så til neste gang kanskje man skal kjøre på litt mer markedsføring, pushe ut epost slik det gjøres rundt valg og fornyelse av medlemsskap kanskje?

 

En annen ting jeg kom på er at jeg fortsatt husker første vacn treffet mitt på Våler, da var det mye mer som skjedde. Man kunne kjøre gokart bla.

Flere og flere av medlemmene er vel blitt etablerte med familie, så kanskje man må begynne å tenke på å tilrettelegge for at hele familien kan bli med på treff.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men det er lov å bruke hode og vett! Regner med voksne folk har mer vett i hode enn å stå på turtallsperra i lengere perioder midt på natt, børne på gresset så lenge at det blir store groper og telt som nesten tar fyr, musikk i full effekt kl 05:00 om morgen, og når noen fra styret da ber om og DEMPE musikken litt, så går det 3 min før det blir skrudd opp på fullt igjen. En ting er å drikke å ha det morro, en anna ting er å drive som en gjeng russegutter i 16 års alderen.

 

Ikke noe problem med å sove på camp'n med musikk som blir spilt i ett vettug lydnivå, men ser ikke poenget med å spille så høyt at du fint kan høre det opp på banen. Det bor tross alt folk i nærheten å.

 

Det du skriver her er vel kjernen i det hele. Vi i styret hadde ikke måtte slått ned på bråk etter kl to om alle var rimelige på oppførsel og lydnivå.

 

Jeg tror folk skjønner at det vil være liv og festing på campen. Det som ødelegger er de som jager turtallsperra så flere som ligger å sover blir vekt, ikke bare av bråk, men at vogn eller telt er fyllt av eksos. Eller når jeg går bort og ber noen dempe musikken litt kun for å komme tilbake rett etterpå for å finne en fyr som sitter alene med stereo på maks på trass.

 

Skal regelen gjelde noen, må den gjelde alle. Dessverre. :)

 

Men vi prøver egen partycamp på Rudskogen (om baneeier tillater det) så ser vi om det er et bra tiltak. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal ikke være STILLE klokka 02:00. Men musikken skal dempes slik at folk får sove. Man kan fortsatt snakke tull og kose seg. Men det virker som om noen skrur opp musikken høyt bare fordi vi har gitt beskjed om at de må dempe seg.

Når det gjelder rusing av motor så var ALLE jeg snakket med meget beruset, og det er faktisk ikke lov! Så hadde politiet kommer da så hadde lappen gått! Vi i styret går ikke rundt å kjefter på folk fordi vi synes det er så morsomt.

Vi har satt reglene for en grunn. Jeg håper alle tenker over det. Men mange mistet total fornuft når de drikker. Vi har promillemåler i sekreteriatet og den burde vi kanskje bruke på alle som skal inn på banen på morgenen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er forskjell på å stusse skjegget og kappe av seg hodet. Stemningen på Vålercampen har alltid vært upåklagelig og et par øl i godt lag hører for min del med på treff, men samtidig; Kl 5 (!) om morgenen burde man kunne forvente at det blir nogenlunde ro over campen slik at det er mulig å få seg noen timer søvn, uten at noen skal føle seg støtt av at det formidles. En god del av beboerne på campen er strengt tatt der for å kjøre bil på dagtid.

 

Når det er sagt gjorde ørepropper og litt promille sitt til at undertegnede sov hele natten igjennom i år, så begge deler anbefales om man er plaget med støy :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for en fin helg :)

Nå har jeg bare skum lest veldig fort igjennom tråden her, sent er det også så kommer ikke med noen veldig stor tilbakemelding nå.

Men har et par små ting jeg tenkte jeg skulle kommentere.

 

At det er lite folk har flere grunner, jeg vil tro at værmeldingen har mye større skyld en hva man kanskje skulle tro..

Samtidig er det jo utrolig flaut at klubben hvert år klarer å få lagt det sammen med bugrun.. Jeg vet at dette ikke er med vilje og at Våler er veldig tett pakket med bookinger.. Men må vel være mulig og allerede nå få samtaler med våler og booke en plass i dette tidsrommet som IKKE er samme helga? kan da ikke være så vanskelig?

 

oppmøtet, spesielt på søndag var veldig lavt til å være Våler treffet... Men dette er ikke styrets skyld, dette er medlemmene ene og alene som må stå til ansvar for. Jeg mener nå folk må tåle en liten regn skur (Som forsåvidt kom etter treffet i hovedsak var ferdig på Søndag)

 

Ellers synes jeg Styret burde prøve å få satt fokus på og få med de fleste på Lørdag - Søndag..

Jeg vet det ble prøvd med utstilling på Lørdag før, og utdeling på Søndag, da tvinger man jo de som i all hovedsak bare stiller ut til å komme.. men det finnes vel en bedre løsning kanskje? Her tror jeg man må sette både styret og medlemmene i sving, prøve å finne ut noe som gjør at alle vil komme Lørdag og bli til Søndag!

 

Ellers har jeg savnet litt de siste par? årene på treff..

Felles grilling på Lørdag synes jeg vi burde få til, Trenger jo ikke å gi gratis mat til medlemmene, men lån et stort telt og sett opp noen felles griller?

På den måten kan flere medlemmer bli kjent over dette. Jeg personlig har god kontakt med medlemmer som jeg har møtt på denne måten før.

Utrolig teit at man sitter i vær sin camp og bare et lite fåtall tar turen å hilser på andre.. Få til et skikkelig felles sted hvor alle møter til en felles middag så blir det hele mye bedre.

 

Ellers synes jeg det blir en veldig lang dag på Lørdag før man stikker ned til campen.

Jeg har iløpet av mine få år i vacn både vært tilskuer, utstiller og sjåfør på banen, og det er helt klart at det er utrolig artig for de som kjører på banen, men for de som er tilskuere blir lørdagen veldig lang og i store deler kjedelig.. Det er jo greit å se på litt kjøring når man ønsker det. Men å sitte med det som eneste underholdning i grått vær blir litt for ensformig for min del, uansett hvor bil interessert jeg er så blir jeg lei når jeg ser de samme 10 bilene kjøre rundt og rundt hele dagen..

 

Jeg mener styret må gå mye hardere ut for å gjøre dagen mer interessant for alle, uansett om de er ihuga bil fan eller ikke. Både for store og små.

Jeg savner rett å slett noe mer å finne på og gjøre på treff.. På Rudskogen var dere flinke med å ha en aktiv kommentator som intervjuet folk utover dagen og holdt litt liv. Samtidig tidligere har det vært bla Raceing simulator, Dette er jo ikke store greiene sånn egentlig, men får du kanskje 10 slike forskjellige aktiviteter folk kan gjøre så blir fort dagen mye mer aktiv og morsom for alle. Behøver ikke å være bilrelatert heller.

Jeg må si at slik Våler var i år så frister det mindre å mindre å møte opp før Søndag, det eneste som holder meg der hele helga er pga vi har en super venne gjeng i Mjøsa som gjør kveldene veldig fine.

Jeg kommer ikke på treff bare for å drikke, så missforstå meg rett, Men dagene blir veldig lange for oss som ikke deltar på kjøringen, spesielt om været ikke er helt topp.

 

Ellers så forstår jeg tanken bak og få flere til å møte opp med å ha "ikke vag classer" i utstillings delen, og på banen.

For banekjøringen sin del synes jeg det er helt greit at man kan i grunn komme med det man har... Er jo masse plass på banen uansett.

Men at vi i deler ut masse premier til andre merker forstår jeg ikke..

Vi er en VW/Audi club! ikke oijoij eller gatebil/stancenation whatever.

 

Skal det premieres banekjøring så burde det være i forbindelse med vaccs / vag drag/drift etc.

Vi er jo en merkeklubb, da burde vi holde det sånn. Argumentet at vi får kanskje 5-10 flere biler på utstilling blir for laber..

Vil man åpne for alle merker får man heller legge ned hele vacn med engang og lage en ny klubb for alle merker.. poenget med VACN blir jo borte for min del.. Jeg vet jeg ikke er alene om å bli provosert at klubben skal bruke ressursjer på andre merker uten noen bedre grunn.. De kan såklart gjerne møte opp og bli med på hele circuset med campen og det hele.. men å premiere dem synes jeg blir å ta det for langt. Da kan man heller lage en ny klubb.

 

Jeg gidder ikke å kommentere hendelsene som skjedde på campen Lørdag nå da klokken er såpass.. men et lite tips er å ikke ta alle under 1 kam.

Det å skylde på beruste folk / Alkohol blir feil, da det ofte er snakk om 2-3 enkelt individer som ødelegger for resten.

Skal ikke være nødvendig med verken politi eller noe annet, så lenge folk oppfører seg, noe 98% av alle klarer helt fint.

Luk heller ut de som ødelegger der å da uten at det skal gå utover resten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig at det er temmelig patetisk (og da underdriver jeg) av en merkeklubb å dele ut premier til andre biler som ikke faller inn under merkene klubben er laget for. Trodde først jeg leste feil når jeg så dette første gangen, men tydeligvis ikke. Flere folk er fint, men dette er ikke måten å gjøre det på, mener nå jeg. Greit med andre biler på banekjøring og campen så lenge de ikke er til hinder for VACN-bilene, men på utstillingsområdet burde det ikke være andre bilmerker. Virker som et litt desperat forsøk på å få inn penger i kassa på og ikke noe som er gjort for å ivareta interessen til medlemmene.

 

Så en som nevnte gokart-kjøringa her, hvor har det blitt av denne muligheten? Husker alle medlemmer hadde gratis kjøring en gang hver seg før. Trenger ikke å være gratis, sånn for klubbkassa si skyld, men er vel ikke umulig å avtale med de som driver med gokarter der om at medlemmene kan få en fin pris? Veit ihvertfall at jeg fort hadde brent av noen kroner på dette. Hva med en liten gokart-cup? Bedre å bruke penger på premier til det enn til de som ikke kjører VW/Audi/Skoda/Seat.

 

Når det gjelder premiene ellers i år, har tydeligvis OCT tatt på seg spanderskjorta - det er bra! Kunne godt tenkt meg gavekort der selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange bra tilbakemeldinger her, det setter vi pris på.

 

Det nevnes gocart, dette prøvde vi noen år, men endte opp med at veldig få utnyttet seg av tilbudet. Om jeg ikke husker feil så måtte vi betale litt for at de skulle holde åpent. Så da ble det et taps prosjekt.

 

Det er mange ting vi kunne prøvd og gjort for å gjøre det bedre for familier og tilskuere som kjeder seg med lange dager kun med banekjøring å se på.

 

Men for å få til dette trenger vi frivillige, funksjonærer som kan ta ansvar for sånne oppgaver.

 

Når vi går ut å spørr etter dette ser vi dessverre ikke like mye engasjement som flere viser i tråden her.

 

Har dere lyst å bidra med å sette ideene ut i live, send meg en PM. :)

 

Felles grilling hadde vi, det var flere som lurte på hvor dette var, noe som var grunnen for at vi tok ned to av flaggene til campen. Men vi kunne sikkert markert dette enda tydeligere. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et tips der Anders er å komme med et detaljert forslaget til konkret hva det trengs personale til. Gjerne også hvor lang tid man må sette av.

Jeg tror at mange ikke melder noe interesse om det ikke ligger klar eksakt hva man skal gjøre. Da bli nok mange usikker og redd for at man måtte drive hele helga. Jeg tror at med god planlegging og små "puljer" så er det flere ildsjeler i klubben.

 

Men tror nå uansett at nå tid for å handle. Før disse treffene blir så små at de fleste begynner å droppe det. Leit at det har blitt sånn men siden oppmøtet begynner å bli såppas lite så vil ikke medlemmene alene klare å dra dette treffet rundt. Da må det finnes løsninger fra både styret og medlemmene som gjør det attraktivt å komme pr treff. Gokart er jo et greit forslag. Mulig dette er prøvd før, men har det vært særlig opplyst? Aldri hørt om dette mens jeg har vært i klubben.. En go cart cup høres jo også bra ut. Ikke at dette ene og alene er noen løsning. Men kan være en grei liten start.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det gjelder premiering av andre merker så var noe av tanken å prøve å holde på medlemmer som er aktive på forumet, men som har byttet merke på bilen til non-vag for en periode.

 

Mange liker biler generelt og har ikke bare vag i garasjen.

 

Men jeg skjønner at non-vag ikke er så godt mottatt hos enkelte.

 

For å snu på det, har dere noen ideer til hvordan vi kan få flere til å stille ut?

 

Det sto flere biler på parkeringen søndag som jeg mener burde vært stillt ut. Men når vi kontaktet eier så de ikke poenget. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.