Hva skjer med vacn sitt hovedtreff?

Anbefalte innlegg

Et tips der Anders er å komme med et detaljert forslaget til konkret hva det trengs personale til. Gjerne også hvor lang tid man må sette av.

Jeg tror at mange ikke melder noe interesse om det ikke ligger klar eksakt hva man skal gjøre. Da bli nok mange usikker og redd for at man måtte drive hele helga. Jeg tror at med god planlegging og små "puljer" så er det flere ildsjeler i klubben.

 

Men tror nå uansett at nå tid for å handle. Før disse treffene blir så små at de fleste begynner å droppe det. Leit at det har blitt sånn men siden oppmøtet begynner å bli såppas lite så vil ikke medlemmene alene klare å dra dette treffet rundt. Da må det finnes løsninger fra både styret og medlemmene som gjør det attraktivt å komme pr treff. Gokart er jo et greit forslag. Mulig dette er prøvd før, men har det vært særlig opplyst? Aldri hørt om dette mens jeg har vært i klubben.. En go cart cup høres jo også bra ut. Ikke at dette ene og alene er noen løsning. Men kan være en grei liten start.

 

Problemet er at om du snur på det, så kan vi risikere å bruke mye tid på lage gode oppgaver, men så finner vi ingen som ønsker å ta dem.

 

Men skal notere meg at vi inkluderer medlemsmassen mer når vi går ut å spørr etter hjelp. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tok ikke turen til Våler i år da jeg følte det ble for langt vekk med tanke på alt annet jeg skulle ha gjort den helga. Derimot så reiste jeg på Right-On sitt treff i Skien en liten tur på søndag og la merke til noen ting jeg tror klubben også kunne dratt nytte av.

Det har hele tiden vært ønske av mange om at bilene skal kjøres opp så folk vet hvilke biler som blir premiert og lignende. På Right-On gjorde de slik at bilene som skulle være med å "kjempe om" premie ble kjørt opp og dømt forran alle(egne dommere og ikke på speaker). Eieren ble samtidig intervjuet av speaker og det hele ble faktisk ganske interessant å følge med på. Mye detaljer man ikke legger merke til, og litt historie er alltid gøy å få med seg :) Dette gjorde også at det skjedde litt mer.

På denne måten åpnet de også for flere utstilte biler, da alle som tok turen parkerte på samme område. Dette gir intrykket av utrolig mange biler(noe det forøvrig også var). Ett tips fra min side hvertfall..

 

Men mange mistet total fornuft når de drikker. Vi har promillemåler i sekreteriatet og den burde vi kanskje bruke på alle som skal inn på banen på morgenen.

Jeg er faktisk skuffet over at denne promillemålern ikke blir brukt på samtlige som skal kjøre på bane tidlig dagen derpå. Hvis det er slik at folk fester til klokka 05:00 og skal ut på banen tidlig dagen etterpå er det jo svært sannsynlig at noen kjører med promille på banen?

Trenger jo ikke blande inn politi osv, men hvis folk ønsker å kjøre så må de blåse før kjøring og eventuelt vente om det er over grensa.

 

Det nevnes gocart, dette prøvde vi noen år, men endte opp med at veldig få utnyttet seg av tilbudet. Om jeg ikke husker feil så måtte vi betale litt for at de skulle holde åpent. Så da ble det et taps prosjekt.

For å være ærlig, er ikke hele treffet ett tapsprosjekt for klubben totalt sett? Etter det jeg har lest tidligere så sitter vi vel ikke igjen med overskudd etter en slik helg? Å legge litt penger i gocartkjøring dersom det lar seg gjøre ville jo vært helt supert. Ha en liten konkurranse som premieres ville gjort det hele morro for flere og en fin aktivitet å bruke litt tid på når man først skal være en helg. Trenger jo ikke være åpent hele helga heller...

 

For å snu på det, har dere noen ideer til hvordan vi kan få flere til å stille ut?

 

Det sto flere biler på parkeringen søndag som jeg mener burde vært stillt ut. Men når vi kontaktet eier så de ikke poenget. :)

Gjør utstillingen gratis! Ta betalt for inngang til treffet istedet for å stille ut bil. 30kr per person vil fort dekke opp de tapte inntektene ved å gjøre utstillingen gratis. (Hvis jeg husker rett at Våler egentlig tar betalt for inngang selv også, så kan være vanskelig i dette tilfellet?)

 

 

Flytte utstillingen til lørdag ser jeg ikke problemet med. Lettere for folk langt vekk og ta turen hele helgen(hvertfall fredag kveld til søndag morgen) som kanskje er bare interessert i utstilling? Premiering av utstilling må selvfølgelig være samme dag da mange sikkert bare er på dagstur om det er bare utstillingen som er interessant.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta betalt for inngang til treffet istedet for å stille ut bil.

Alle skal (burde) betale 50kr ved innkjøring.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er faktisk skuffet over at denne promillemålern ikke blir brukt på samtlige som skal kjøre på bane tidlig dagen derpå. Hvis det er slik at folk fester til klokka 05:00 og skal ut på banen tidlig dagen etterpå er det jo svært sannsynlig at noen kjører med promille på banen?

Trenger jo ikke blande inn politi osv, men hvis folk ønsker å kjøre så må de blåse før kjøring og eventuelt vente om det er over grensa.

 

Nå er det jo ikke noe banekjøring på søndagen før klokken 12, eller er det 13? Men uansett, jeg er helt enig i hva du sier. Nå har vi heldigvis vært skånet for alvorlige ulykker i klubben, men ingen vet når en ulykke skjer, og den dagen det eventuelt skjer så håper jeg ikke en bakrus er involvert... Jeg tror at alle medlemmene er enige i at man skal være edru når man kjører bil. Noe annet vil skuffe meg...

 

Og angående Gocart-kjøring, så vidt jeg kan huske så var det jo aktivitet på denne banen så lenge det var åpent, det var jo til tider kø for å få kjøre. Hvorfor man da sier at dette er lite populært begriper jeg ikke. Og som enda et tiltak for å engasjere medlemmer, hva med å arrangere lokallagscup i gocartkjøring? Rett og slett at man kjører for lag, sitt eget lokallag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og som enda et tiltak for å engasjere medlemmer, hva med å arrangere lokallagscup i gocartkjøring? Rett og slett at man kjører for lag, sitt eget lokallag.

 

En GLIMRENDE IDE Per! Haha, ble gira bare jeg leste det der! Dette bør man absolutt få til! Om ikke gocart-kjøring, så noe annet gøy. Konkurranseinstinktet har vel alle i seg, og når man snakker om regionale tilhørigheter så blir det ekstra morsomt tror jeg. Dog, ikke alle lokallag er like aktive, men somregel er de fleste lokallagene representert ved hovedtreffene

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde det kjempe gøy på treff slik det pleier å være....

 

Jeg kjørte ikke på bane men vandret rundt i depoet og menget meg med andre som kjørte og skrudde slik det ofte blir.

 

At de kan bli noen kjedelige perioder skal jeg si meg enig i men alt i alt er treffene en begivenhet jeg gleder meg mye til, vi fra Bergen/vestlandet har noe lang vei å kjøre så torsdag og fredag pleier vi ta fri fra jobb. Søndagen derimot blir det til at vi reiser hjemover i 1-2 tiden så den utstillingen blir det ikke så mye av for vår del, men vi titter litt før vi drar. I år kjørte vi like etter to fra Våler og var ikke hjemme før i halv to tiden på natta pga stengte veier og omkjøring via Hardanger så det går noe tid med til en slik helg. ;)

 

Men jeg ser at det ikke er så mye oppmøte og det synes jeg er veldig dumt, at folk ikke gidder å komme pga muligheter for litt dårlig vær betyr bare det at de bor for nært og er bortskjemt med det. Det er selvsagt ikke så gøy med regn men det positive med øslandsværet er at etter regn så blir det ofte opphold og bra. På vestlandet derimot så varer det jo stort sett i flere uker når det slår til....og det er rimelig ofte vil jeg si : mad :

 

 

Mange som reiser på treff ønsker å kjøre på bane og må da kjøre bane bil sin eller trekk bil så da blir evt biler som kunne vert med på utsilingen stående hjemme, men det er nå bare slik.

 

 

Men alt i alt var det gøy på treff....:glad:

 

 

 

Ting jeg savner eller føler kunne blitt endret er litt mer aktivitet på parkeringsplassen... gjerne noen butikker/utstillere. En speaker slik det ofte er på Rudskogen hadde også vert med på å dra opp arrangementet litt.

Men det som hadde gjort det hele mye bedre er om flere rett og slett kom selv om man liker det ene eller det andre og om de som ikke bor så langt unna (2-3 timers kjøring) hadde trosset været og tatt turen og gjerne mer en noen timer på søndagen.

 

For min del var det mye kjekkere med utstilling på lørdag da vi som reiser langt hadde godt tid til å se på bilene og ble med på å stemme frem de vi likte, da var det mer aktivitet rundt utstillingen også. Men siden utstilling lørdag og utdeling av premie på søndag var et problem for de som kun liker utsiling og sanke pokaler fortest mulig så har utstillingen nå blitt til noen timer på søndag, da blir det til at mange ikke får det med seg også pga hjemreise og pakking etter 3 dager med treff. Jeg registrerer også ofte at det er de som bor nærmest som klager over det ene og det andre, samt at de ofte ikke kommer pga ikke tid, dårlig vær osv... Vi som kjører 130-140 mil for en slik helg og bruker 4-5 dager er stort sett fornøyd med slik det blir.

 

 

Men til alle de som kom og til alle som bidrar til at vi kan får reise på treff så vil jeg takke for en strålende helg, og takk for innsatsen dere leger ned! :klapp:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En GLIMRENDE IDE Per! Haha, ble gira bare jeg leste det der! Dette bør man absolutt få til! Om ikke gocart-kjøring, så noe annet gøy. Konkurranseinstinktet har vel alle i seg, og når man snakker om regionale tilhørigheter så blir det ekstra morsomt tror jeg. Dog, ikke alle lokallag er like aktive, men somregel er de fleste lokallagene representert ved hovedtreffene

 

Vi kan jo sette ned en hygge komitè som rapporterer til styret som ser på sånne ting frem til neste treff. Og som da også har ansvaret for gjennomføring når treffet kommer.

 

Noen som melder deg frivillig? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har hele tiden vært ønske av mange om at bilene skal kjøres opp så folk vet hvilke biler som blir premiert og lignende. På Right-On gjorde de slik at bilene som skulle være med å "kjempe om" premie ble kjørt opp og dømt forran alle(egne dommere og ikke på speaker). Eieren ble samtidig intervjuet av speaker og det hele ble faktisk ganske interessant å følge med på. Mye detaljer man ikke legger merke til, og litt historie er alltid gøy å få med seg :) Dette gjorde også at det skjedde litt mer.
Noe lignende hadde vært interessant syns jeg. Jeg lurte litt på dette første gangen jeg var på treff, men det tok sånn tid å få til og folk ville hjem. Ble det sagt da. Et argument for å flytte utstillingen til lørdag, i alle fall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det jo ikke noe banekjøring på søndagen før klokken 12, eller er det 13? Men uansett, jeg er helt enig i hva du sier. Nå har vi heldigvis vært skånet for alvorlige ulykker i klubben, men ingen vet når en ulykke skjer, og den dagen det eventuelt skjer så håper jeg ikke en bakrus er involvert... Jeg tror at alle medlemmene er enige i at man skal være edru når man kjører bil. Noe annet vil skuffe meg...

 

Og angående Gocart-kjøring, så vidt jeg kan huske så var det jo aktivitet på denne banen så lenge det var åpent, det var jo til tider kø for å få kjøre. Hvorfor man da sier at dette er lite populært begriper jeg ikke. Og som enda et tiltak for å engasjere medlemmer, hva med å arrangere lokallagscup i gocartkjøring? Rett og slett at man kjører for lag, sitt eget lokallag.

Alle er enige at man skal være edru når man kjører bil. Alikevel skriver folk om rusing av bilmotorer og burning midt på natta(sikter ikke til noen personer her da jeg ikke aner hvem det er snakk om). Regner fort med at de samme personene også er ivrige å komme ut på banen å kjøre lørdag morgen da kjøringen begynner vesentlig tidligere enn søndag. Vil presisere at jeg ikke beskylder noen for å kjøre i påvirket tilstand! Det er bare som du også skriver at det vil være utrolig synd om det skulle skje noen ulykke der noen er påvirket, enten om det er årsaken eller ikke.

 

Lokallagscup i gocart ville vært kult! Da vil nok ivern etter å få med flere fra sitt lokallag til hovedtreffene også være der slik at flere møter opp.

 

Alle skal (burde) betale 50kr ved innkjøring.

De gangene jeg har vært på Våler så har jeg betalt når jeg kjører inn på området, derfor jeg lurte om dette er til Vålerbanen eller til VACN?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker styret i klubben, alle frivillige og deltakere for et kjempetreff selv om jeg synes oppmøtet begynner å gå ned en del.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv om man skulle være så "heldig" å blåse grønt etter å ha fyrt hele kvelden/halve natta - så er vel de aller aller fleste i mindre eller større grad redusert når det kommer til dagen derpå? Når det kommer til våkenhet/reaksjonstid/fatteevne? Skjønner at folk vil ha i pose og sekk og skal komprimere sosialt samvær/festing/drikking/banekjøring slag i slag på en og samme helg når det først er treff. Men noen ganger er det best å velge enten/eller..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er flere som lurer på dette med hvor mye vi får inn av penger på treffene og det går ganske hardt i minus...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir ikke treffene å regne som en utgift for klubben totalt sett for hele året og at det ikke egentlig verken er mulig eller ett mål å gå i null eller tjene penger på en treff helg?

Med så lite deltagelse som det var denne helgen så regner jeg med at hogget i klubbkassen sikkert ble en del større enn forventet, så vi får håpe på bedre lykke neste treff.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det gjelder premiering av andre merker så var noe av tanken å prøve å holde på medlemmer som er aktive på forumet, men som har byttet merke på bilen til non-vag for en periode.

 

Mange liker biler generelt og har ikke bare vag i garasjen.

 

Men jeg skjønner at non-vag ikke er så godt mottatt hos enkelte.

 

For å snu på det, har dere noen ideer til hvordan vi kan få flere til å stille ut?

 

Det sto flere biler på parkeringen søndag som jeg mener burde vært stillt ut. Men når vi kontaktet eier så de ikke poenget. :)

 

Nå vet jeg ikke helt hva poenget er med å stille ut en bil som ikke er 100% strøken. Det gjør ikke jeg, derfor parkerte jeg heller ikke innenfor utstillings plassen, men utenfor. Var vel bare biler som hadde betalt for utstilling som fikk lov å stå der? Men cred til di som stiller ut for det var ikke bare strøkne biler der...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir ikke treffene å regne som en utgift for klubben totalt sett for hele året og at det ikke egentlig verken er mulig eller ett mål å gå i null eller tjene penger på en treff helg?

Med så lite deltagelse som det var denne helgen så regner jeg med at hogget i klubbkassen sikkert ble en del større enn forventet, så vi får håpe på bedre lykke neste treff.

 

Klubben har i noen år gått i underskudd og det tærer på reservene. Vi Bør og må gå i 0 på treffene for at vi skal få til videre drift.

Vi sparer der vi klarer og prøver å skaffe flere inntekter og bruke mindre. Det koster mye å drive klubb.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og angående Gocart-kjøring, så vidt jeg kan huske så var det jo aktivitet på denne banen så lenge det var åpent, det var jo til tider kø for å få kjøre. Hvorfor man da sier at dette er lite populært begriper jeg ikke.

Akkurat hva jeg tenkte å si. Den ene gangen var vi (jeg og andre totninger) borte på banen 2-3 ganger før vi til slutt gadd å stå i kø og vente. Si man tar 50-100,- hver gang man kjører, så hindrer ikke det meg i fra å kjøre flere ganger, ihvertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo, folkens ! Her kommer noe fra "bestefar", som har arrangert hovedtreff på Våler i 10-15 år, altså "noe" erfaring.

 

GoCart-kjøring har vi hatt, og mye moro omkring. Premiering ? Tja hvorfor det ? GoCart tar en del plass fra øvrig parkering, desverre.

Banekjøringen bør kunne være mer "for alle" med mer fokus på FØREREN enn antall HK, vekt, coilovers osv.. Det er faktisk mulig å "gå opp til eksamen" i banekjøring ved at en instruktør sitter på og gir poeng for hvordan FØREREN opptrer på banen, uansett om det er flere andre der samtidig. Hva med en lokallags-konkurranse i "beste sjåfører" ? Det burde være mulig å få til f eks 3-manns/kvinne-lag.

Deltagelsen på treffet de forskjellige dagene henger sterkt sammen med de faktorer som er nevnt: Konkurranse fra andre bil-aktiviteter, været (ikke bare på Våler, men hjemme hos den enkelte som bor innenfor en radius på 20-30 mil unna) og om "det passer". Sosiale aktiviteter er som regel velkomment. Her har styret (ikke minst ved leder) et spesielt ansvar ved å presentere seg for medlemsmassen ut over kvelden lørdag f eks.

Ja, det er korrekt. Hovedtreff med en gedigen baneleie og penger til hjelpere (flaggvakter od andre bane-ansvarlige), premier, osv. gjør sitt til at dette umulig kan gå i +/- null. Derfor er det slik at hovedtreff er åpent for alle, og det burde kanskje være en forskjell på om du er medlem eller ikke hvis du skal stille ut eller kjøre. (Kun medlemmer deltar på lokallags-fører-konkurransen, mener jeg).

Ja, besøk fra andre som vil presentere seg over for våre medlemmer med "godsaker" må kunne komme. Premier må de kunne bidra med idet minste...

 

Vi har også forsøkt med "gratis mat" til medlemmer, mens andre i "følget" kjøpte en matbillett (kr 150,- for grill og drikke). Dette skar seg litt da flere ville "greie seg sjøl", og holde mer lokalt sammen. Men "felles-grilling" et sentralt sted, bør kunne enkelt arrangeres, tror jeg. Da vil også det sosiale bli mer fremtredende. Så til slutt, er det vel slik at noe få kan "ødelegge" for mange ut over natten, bare så det er sagt. Lykke til ! Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke helt hva poenget er med å stille ut en bil som ikke er 100% strøken. Det gjør ikke jeg, derfor parkerte jeg heller ikke innenfor utstillings plassen, men utenfor. Var vel bare biler som hadde betalt for utstilling som fikk lov å stå der? Men cred til di som stiller ut for det var ikke bare strøkne biler der...

 

...og her ligger vel litt av problemet med antallet utstilte biler. Alle føler at bilen ikke er bra nok og dermed er det kun et fåtall som stiller ut.

 

Det samme problemet er det muligens også på banekjøring? Folk tror de må ha 400+hk og race understell osv, men det er morro uansett bil :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan få flere folk på treff:

 

1. Møt opp selv

2. "Tving" med en som ikke hadde tenkt å dra

 

Vips så har vi doblet antallet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Treffet ble veldig amputert for min del da 80'n etter å ha skrudd mye på all ledig tid 14 dager i forkant av treffet, fremdeles ikke ville fyre på alle 6. Det er banekjøringa (som ikke ble noe av i år) og det sosiale jeg tar turen for. Turtallssperre hører hjemme på campen på et biltreff, klakkes derimot gira inn og clutchen ut har man passert grensa. Det har forøvrig aldri vært meningen at man skal komme hjem fra et biltreff utkvilt!

 

Så et kjapt spørsmål på økonomi. Jeg har i alle år trodd at noe av kontigenten skal gå til å arrangere treff.. Er det ikke så?

 

Forøvrig så vil jeg rette en takk til de som stiller opp og arrangerer treffene våre. Dere gjør en kjempejobb gang etter gang :klapp:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Folk tror de må ha 400+hk og race understell osv, men det er morro uansett bil :)

Tror jeg er ett eksempel på det :) 5 år med Tec7'n på alle treff nå ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan få flere folk på treff:

 

1. Møt opp selv

2. "Tving" med en som ikke hadde tenkt å dra

 

Vips så har vi doblet antallet :)

Vi har prøvd med "verv en venn", men ikke tenkt på "Tving en venn", skal foreslå dette i neste styremøte. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så et kjapt spørsmål på økonomi. Jeg har i alle år trodd at noe av kontigenten skal gå til å arrangere treff.. Er det ikke så?

 

Kontigenten går til flere ting, blader, medlemskort og treff. Treff blir stadig dyrere, og er eneste posten som koster nøyatig det samme uansett hvor mange medlemmer vi har eller hvor mange som dukker opp på treffene. Det er derfor denne posten er den vi "sliter" mest med.

 

Men synes det er mye fokus på det kjipe her, la oss heller se på hvordan vi kan få flere medlemmer og få flere til å stille på treff. Da vil økonomien følge etter. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var og en av de som ikke stilte ut, da jeg følte det ikke var noe spesielt for å gjøre det. Manglet senterkopper, glemt å skru fast høyttalergitter, ikke vasket/polert, osv. De som synes det er koselig å se igjen en Quattro fikk jo gleden av det, bare at den da stod på parkeringsplassen.

 

Men, jeg synes ikke det skal være en trend at medlemmer dropper å stille ut dersom de kunne tenke seg å gjøre det, uansett nivå på bilen, for det handler om å ivareta interesse. Folk har forskjellige ressurser og prioritering, og hvis man skal gå sånn og "kvie seg" tror jeg man får en litt kjedelig hverdag. Selv synes jeg det ofte er småting som er interessant å se på alt mulig av biler, ikke bare se de samme bilene som er lett oppdatert og fotodokumentert her inne på forumet fra før. Må sies jeg synes det er merkelig valg å inkludere merker utover VAG produkter på utstilling.

 

De gangene jeg har vært på Våler så har jeg betalt når jeg kjører inn på området, derfor jeg lurte om dette er til Vålerbanen eller til VACN?

John K. kan sikkert svare mer her, men jeg mener dette er en familie som i årevis har tatt på seg jobben med å ta klubbens inngangspenger. VACN betaler vel bare en faktura til Vålerbanen. Jeg nevnte det ift at jeg har sett enkelte kjører forbi dem uten å betale, og sikkert ikke så greit for dem å vite hvem som har betalt tidligere. Samvittighet/solidarisk betaling.

Det er flere som lurer på dette med hvor mye vi får inn av penger på treffene og det går ganske hardt i minus...
Klubben har i noen år gått i underskudd og det tærer på reservene. Vi Bør og må gå i 0 på treffene for at vi skal få til videre drift. Vi sparer der vi klarer og prøver å skaffe flere inntekter og bruke mindre. Det koster mye å drive klubb.

Ganske enkelt egentlig, de som virkelig har interesse (og ikke bare lufte alt mulig her inne) kan jo i større grad engasjere seg for årsmøtet/innkalling/regnskap osv. Kan vel ikke akkurat si det er store andelen som "følger opp", dessverre.

 

Forøvrig, slik jeg forstår det er det veldig mye som skal til for at klubbens hovedtreff isolert sett går i brake even, da det er spredt inntjeningsgrunnlag vi baserer oss på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

John K. kan sikkert svare mer her, men jeg mener dette er en familie som i årevis har tatt på seg jobben med å ta klubbens inngangspenger.

Jeg nevnte det ift at jeg har sett enkelte kjører forbi dem uten å betale, og sikkert ikke så greit for dem å vite hvem som har betalt tidligere. Samvittighet/solidarisk betaling. :)

 

Dette stemmer, det er spesielt en dame som har tatt seg av dette, sammen med familien sin. De får noe av inngangen, Vålerbanen får noe og klubben får resten. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.