Hva skjer med vacn sitt hovedtreff?

Anbefalte innlegg

Anders: varierer det hva son gis pokal på fortsatt, eller er dette blitt "fastsatt" nå?

Grunnet veldig Bingo på utstilling tidligere år (og masse diskusjoner i ettertid) så prøver vi å være litt mer konsekvente, men likevel rettferdige. Men hvordan det dømmes er under konstant evaluering. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glenn Ove, siden det var du som startet denne tråden med det spørsmålet her:

Har vært på hovedtreffene på våler iallefall si siste 10 årene ca. Og det blir bare mindre og mindre oppmøte. Hva skjer? Hvorfor svikter så mange av våre medlemmer? Hva er vel viktigere enn å støtte klubben og andre medlemmer som ønsker et treff med mye biler og folk.?

Ser du paradokset når du selv også mener dette?

Derfor jeg ikke "tørr" og stille ut. Pluss måtte vel betale for å stille ut. Og så lenge jeg vet jeg ikke har en sjans gidder jeg ikke å betale det, og dermed har jeg vel ikke tillatelse med å parkere innenfor utstillingsområdet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og betale 100,- for utstilling + 50,- i inngang bør jo ingen rynke på nesa for.

Som det blir nevnt her bruker vi så villt mye på bildeler, bilpleie osv at det lille der bør gå fint. Spesiellt når man først er der.

Jeg var med for første gang i fjor og andre gang i år. Fikk bare utstillt i fjor da den nye motoren ikke blei ferdig til treffet i år, men selvom

døra har bulk og en annen rødfarge, taket har bulk og at det har gått av en flik med lakk nederst på sideskjermen hindra ikke det meg og stille

ut for det (+ mye annet som ikke er på stell) . De som var der i år så jo en noe "sliten" hvit bil med oppspiste hjulbuer og ganske breie hjul - kudos ! Litt sånn; Her er jeg og jeg ser sånn ut! Det som er litt bemerkelsesverdig på mange utstilte biler er at de faktisk må påpeke at den er "clean" - skulle ikke det være åpenbart ?:) (Bare for og sette ting på spissen, ingen "angrep" på noe som helst måte)

At bilen ikke er strøken bør ikke hindre noen i og stille ut.

Til neste år håper jeg på og prøve meg på bane for aller første gang. Fikk trua når jeg så andre vanlige biler uttpå der. Så veldig morro ut.

Håper på og væra klar til rudskogen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å legge på 50kr for å komme inn på området? Så er alle med på å sponse pokaler og de som vil stille ut kan gjøre det uten mer kostnad. Det bør ihvertfall øke antall utstilte biler.

Jeg mener at inngang på Våler har kostet 100kr for bil og fører tidligere. Passasjer har vært 50kr. Husker jeg kav gæli?

Forøvrig enig i at andre merker ikke har noe på utstillingen å gjøre..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med at inngangsprisen heller kan økes litt slik at utstilling er inkludert. Istedenfor egen pris for utstilling.

Dette vil øke både inntekter og antall utstilte biler, hadde man da levert utstillerskjema ved inngang sammen med inngangsbillett hadde terskelen vært enda lavere.

Jeg synes det er synd lesing at folk ikke vil stille ut fordi alt ikke er på stell. Litt av poenget og det som er gøy på et slikt treff er jo å gå se på alle bilene vi alle er så glad i uansett strøkent eller ei samt å lese litt info på skjema hva som er gjort med bilen, type felger osv.

Mimrer tilbake noen år da bilene stod på rekke og rad på hele området i flere hundretall!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med at inngangsprisen heller kan økes litt slik at utstilling er inkludert. Istedenfor egen pris for utstilling.

Dette vil øke både inntekter og antall utstilte biler, hadde man da levert utstillerskjema ved inngang sammen med inngangsbillett hadde terskelen vært enda lavere.

Jeg synes det er synd lesing at folk ikke vil stille ut fordi alt ikke er på stell. Litt av poenget og det som er gøy på et slikt treff er jo å gå se på alle bilene vi alle er så glad i uansett strøkent eller ei samt å lese litt info på skjema hva som er gjort med bilen, type felger osv.

Mimrer tilbake noen år da bilene stod på rekke og rad på hele området i flere hundretall!

Utstillingskjema må hentes ut i sekreteriat, ellers har vi ikke noen oversikt over hvilke biler som har hvilket utstillernummer, alternativet er jo seff at dommere noterer seg dette ifra ustillerlappen (om den er fyllt ut korrekt) når de går rundt, men det vil gjøre det veldig tydelig hvem som vinner noe og hvem som ikke. :)

Sånn det er nå får vi bare en liste med utstillernumre i de forskjellige klassene fra dommer(e) også sammenfatter vi hidden i sekreteriat før premieutdeling. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utstilling bør være inkl isåfall ja. Så man ikke trenger å føle at man har betalt for utstillig av en vil som ikke er " verdt" det

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis utstilling fortsatt skal være på søndagen burde den kansje vert over tidligere med premieutdeling og alt slik at flere av de som skal reise langt hjem kan delta, lørdagen blir jo vanskelig for mange siden flere konsentrerer seg om kjøring, men kunne vert kult med utstilling over flere timer lørdagen og intensivt i èn time der de som vil kjøre og stille ut bør klare å avse bilen, så kunne det vert premieutdeling i fellesteltet på campen i forb. med fellesgrilling etterpå.

På den måten vil flere bli dradd ned på campen og kansje en del av de som vanligvis bare stikker etter endt treff blir en stund lenger.

Da mangler vi bare noe annet enn banekjøring som drar folk på søndagen og :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skulle delta på utstilling, men fikk ikke med meg at det stengte kl 12 å da sto jeg på bensinstasjonen å håndvasket å kom opp til baneområdet 20 min forsent desverre [emoji14] Kommer garantert til å stille i kjøring på bane og utstilling på rudskogen!

Hadde mye plass til flere på campen også, så håper fler tar turen til campen å vær litt sosial :)

Anyway, Takk for et fint treff! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slik ble det gjort for mange år siden. Den gangen var det ikke noen egen avgift for å stille ut, og skjema ble levert ut sammen med inngangsbilletten. Jeg vet ikke hvorfor dette er endret på, men det kan virkelig se ut som at det ikke fungerer i dag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er en av de som alltid har stilt ut og bilen har egentlig aldri vært strøken nok, men uansett liker jeg å stille den ut å vise frem de endringene som er gjort på den. Fikk jagu en premie på våler og er jo litt stas når man først få en, men syns ikke det er det viktigste.

Alle har forskjellig smak, men man kan hente inspirasjon til sin egen bil fra andre biler som ikke nødendigvis er veldig strøkene :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For meg kom treffet litt uforventet. Fikk ikke med meg datoen og da hadde Daddy allerede bestilt ferja fra danmark for å besøke oss i Norge. Pluss ny jobb da, men hadde nok ikke stoppet meg fra å dra etter jobb på fredagen. :)

Jeg har enda ikke fått med meg når Rudskogentreffet er, her må man lete seg frem.

Savner den gule bjelken på toppen som varsler om alt mulig. Den burde komme opp med en gang datoen er satt og Facebook burde også varsle med en gang.

Det jeg lurer på er, hvorfor er det blitt så populært å grine overalt over alt mulig!?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har enda ikke fått med meg når Rudskogentreffet er, her må man lete seg frem.

Savner den gule bjelken på toppen som varsler om alt mulig. Den burde komme opp med en gang datoen er satt og Facebook burde også varsle med en gang.

Her er datoene for treffene (lagt ut 17. januar) http://vacn.no/artikler/84-treff/hovedtreff/449-treffdatoer-2015

Infoen ble også lagt ut på klubbens Facebooksider samme dag.

Både på forumet og Facebooksiden er det jevnlig minnet om treffet, på sistnevnte kanal kom det minst 4 artikler som minnet om Våletreffet spredt ut over de siste 2 månedene før treffet.

Lurer på om det også gikk ut en epost til alle medlemmene?

Er nok bare du som ikke følger med :) Men da har du alle muligheter til å sette av helga til Rudskogen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg er utenom normalen, men jeg bruker praktisk talt aldri hovedsidene her, så for min del hadde det vært greit med en påminnelse i "den gule banneren" og en tråd om treffet så fort treffdato er satt. Det er kanskje bare meg som ikke bruker hovedsidene, men tviler egentlig på det, da jeg tror flere medlemmer bruker forumet mest.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er heller ikke innom hovedsiden så ofte, ei heller får jeg med meg stort på facebook. Kunne fint ha vært en form for notis på selve forumet, enten i selve headeren eller mellom headeren og innholdet på forumet. Og dette kunne gjerne ha stått i de to siste ukene før et treff.

Undertegnede årsak til at han ikke var tilstedeværende på Våler var en kombinasjon av at jeg kom på at det var treff på Våler først fredags ettermiddag når treffet var i gang og pur latskap av at jeg ikke gadd å suse nedover på lørdagen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg er utenom normalen, men jeg bruker praktisk talt aldri hovedsidene her, så for min del hadde det vært greit med en påminnelse i "den gule banneren" og en tråd om treffet så fort treffdato er satt. Det er kanskje bare meg som ikke bruker hovedsidene, men tviler egentlig på det, da jeg tror flere medlemmer bruker forumet mest.

Er du virkelig seriøs? Eller er du bare ute etter å klage som mange andre som ikke møter opp og barre sitter å spyr ut svada etter hvert treff? Hvert år er det 3 treff. Vinter (Februar), Våler (Juni) Rudskogen (Etter sommerferien)

I underforumet "Treff" finner du ikke mindre enn FIRE tråder som forteller når Våler treffet er. Om du ikke da får det med deg så vil ikke du.

Folk burde møte opp på treff, få med minst 2 dager og kose seg med likesinnende. Møter du bare opp noen timer på søndagen så går du glipp av veldig mye.

PS: DET ER TREFF PÅ RUDSKOGEN 28-30 AUGUST OM NOEN HAR GÅTT GLIPP AV DET!!! http://forum.vacn.no/showthread.php?274623-Treffdatoer-for-Hovedtreff-2015

treff.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er heller ikke innom hovedsiden så ofte, ei heller får jeg med meg stort på facebook. Kunne fint ha vært en form for notis på selve forumet, enten i selve headeren eller mellom headeren og innholdet på forumet. Og dette kunne gjerne ha stått i de to siste ukene før et treff.

Undertegnede årsak til at han ikke var tilstedeværende på Våler var en kombinasjon av at jeg kom på at det var treff på Våler først fredags ettermiddag når treffet var i gang og pur latskap av at jeg ikke gadd å suse nedover på lørdagen.

Ja hvis flere deler din holdning så er det jo ikke rart det begynner å minke på oppmøte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er du virkelig seriøs? Eller er du bare ute etter å klage som mange andre som ikke møter opp og barre sitter å spyr ut svada etter hvert treff? Hvert år er det 3 treff. Vinter (Februar), Våler (Juni) Rudskogen (Etter sommerferien)

I underforumet "Treff" finner du ikke mindre enn FIRE tråder som forteller når Våler treffet er. Om du ikke da får det med deg så vil ikke du.

Folk burde møte opp på treff, få med minst 2 dager og kose seg med likesinnende. Møter du bare opp noen timer på søndagen så går du glipp av veldig mye.

PS: DET ER TREFF PÅ RUDSKOGEN 28-30 AUGUST OM NOEN HAR GÅTT GLIPP AV DET!!! http://forum.vacn.no/showthread.php?274623-Treffdatoer-for-Hovedtreff-2015

[ATTACH=CONFIG]226578[/ATTACH]

Er du seriøs? Har ikke sagt jeg ikke har fått med meg Våler-treffet, for det har jeg strengt talt fått med meg for lenge siden. Dette var ment som en lite idé til hvordan flere kunne få med seg treffene, ettersom mange ikke har fått det med seg, etter hva jeg leser. Da legger jeg mest vekt på "banneren", men en egen tråd til hvert treff hadde heller ikke vært dumt. Lett å ikke legge merke til en "fellestråd", som der Rudskogen-treffet er nevnt. Så ro deg ned, har fått med meg alt som er å få med seg.

Den som spyr ut svada her, det er deg, så takk for det:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såda..

Alle medlemmer får en kalender (året etter, men allikevel!) og dessverre kommer den litt for tidlig til at de fleste ting er bestemt, så derfor blir ingenting ført inn der. Den er ellers perfekt til å skrive inn alle treff man kommer over. Ellers har vi treffkalenderen på hovedforumet som tydeligvis ikke fungerer helt etter hensikten, og en hel forumdel tilegnet treff. Jeg har i Vestfold forsøkt å lage (og vedlikeholde) en klistret terminliste, men føler vel at det er vanskelig å få inn 'alt' på en lett tilgjengelig kalender. Jeg er ikke på Assbook selv, og mener vel at all info fra klubben bør _i hvertfall_ gå gjennom klubbens egne sider. Men folk er forskjellige, så hvis noen har gode ideer på hvordan info kan gjøres ENDA lettere tilgjengelig, er det vel bare å skrike ut! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ihvertfall et eller annet på hovedsidene som ikke fungerer spesielt bra. Trykker man på treff kommer man rett inn på siste artikkelen i treffkategorien.. Når man velger treff burde man heller komme inn på en oversikt over årets treff. Det dukker opp en oversikt på høyre side da, men der står vintertreffet fra 2015 og noen biltreff fra 2012 og 2013? I mine øyene er hovedsiden veldig rotete.

image.jpg

På forumet så dukker det alltid opp en klistret tråd om neste hovedtreff når programmet begynner å komme på plass. Hvis man ikke vil oppdage når det er treff er det nok mulig, men man må nesten gå inn for det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ihvertfall et eller annet på hovedsidene som ikke fungerer spesielt bra. Trykker man på treff kommer man rett inn på siste artikkelen i treffkategorien.. Når man velger treff burde man heller komme inn på en oversikt over årets treff. Det dukker opp en oversikt på høyre side da, men der står vintertreffet fra 2015 og noen biltreff fra 2012 og 2013? I mine øyene er hovedsiden veldig rotete.

På forumet så dukker det alltid opp en klistret tråd om neste hovedtreff når programmet begynner å komme på plass. Hvis man ikke vil oppdage når det er treff er det nok mulig, men man må nesten gå inn for det.

Dessverre ble en del av artiklene skrevet sesongen 2014 borte i hiddenkrasjen, derfor er det et hull mellom 2013 og 2015.

Vi har endringer i weben på planen, men pga kostnad er ikke dette prioritert.

Men vi er klar over begrensningene som ligger i weben vår. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja hvis flere deler din holdning så er det jo ikke rart det begynner å minke på oppmøte.

Og problemet er? Er da vitterlig ikke alle som på død og liv må på treff i det hele tatt. Noen kjører fint i fra seg etter offentlige veier og andre bygger bilen for sin egen glede og ikke andres og andre der igjen gidder vel rett og slett ikke å reise på treff. Om ikke et treff appellerer til folk og får de til å reise dit samme hva det koster og hvor mye stress det blir så er det jo faktisk arrangørene som ikke gjør jobben sin med å overbevise denne gruppen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

.... så er det jo faktisk arrangørene som ikke gjør jobben sin med å overbevise denne gruppen.

Og hvordan skal vi overbevise denne gruppen?

Vi er veldig åpne for alle gode innspill :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har nok Hans Georg noen tips :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har sett #Nettkrigerne?

Jeg trekker klare paralleller her på forumet av og til.. Apell til Styret som holder det "cool"..! :)

Altså, seriøst - Det skal ikke mer til enn litt engasjement fra hver enkelt.. Jeg kom nesten alene ned fra Bodø for å være med. 1100 kilometer og 16t effektiv kjøring hver vei - trengte ikke større gulrot enn å faktisk få være med på treff med en trivelig gjeng.. :)

Banekjøring var dritgøy, og alle jeg prata med var megahyggelig. Vi hadde kongevær 60% av tia, og jeg grilla masse... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.