Anbefalte innlegg

Vasket du i sola?

Nei,vasket igår kveld.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare for å høre, har du målt ph verdien på vannet? Med fremgangsmåten du har skulle det ikke være et problem. Surt vann kanskje?

Eventuelt kan du jo prøve å legge glasspolish ala Gteqhnic 1 eller 5 på og se om det hjelper?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare for å høre, har du målt ph verdien på vannet? Med fremgangsmåten du har skulle det ikke være et problem. Surt vann kanskje?

Eventuelt kan du jo prøve å legge glasspolish ala Gteqhnic 1 eller 5 på og se om det hjelper?

I følge målinger av ph-verdiene i svømmebassenget er det ingenting som tilsier at vannet er surt.

Kan det være Rain X som fucker det opp?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser fort ut som enten kalkflekker etter at vann/regn har tørket eller tørkede kjemikalier.

Waterspots som det der dukket opp når jeg hadde brukt Gyeon Wetcoat som er en sealer som blir brukt vått i vått.

Denne fikk dessverre tørke litt for lenge på glasset og da ble det slik.

Brukte http://bilnerden.no/index.php?main_page=product_info&cPath=25_34&products_id=637 og da fikk jeg dem bort :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser fort ut som enten kalkflekker etter at vann/regn har tørket eller tørkede kjemikalier.

Waterspots som det der dukket opp når jeg hadde brukt Gyeon Wetcoat som er en sealer som blir brukt vått i vått.

Denne fikk dessverre tørke litt for lenge på glasset og da ble det slik.

Brukte http://bilnerden.no/index.php?main_page=product_info&cPath=25_34&products_id=637 og da fikk jeg dem bort :)

Vet egentlig ikke hva som skyldes mine flekker,men kjørte en ny runde med GTechniq Nano Composite-polish å da ble det ihvertfall (sålangt) borte.De siste vaskene har ihvertfall ikke flekkene "dukket opp".

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.