1985 sport quattro replica karrosseri selges

Anbefalte innlegg

Er interiøret trekt om? Er rimelig sikker på at sport quattro ikke kom med helskinn og heller ikke svart? Husker det var en i Sverige som skulle selge to stoler som dette i svart skinn som han hevdet var fra SQ, men dette viste seg å ikke stemme.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er jo selfølgelig ikke Orginale SQ stoler.. men er like som er trekt opp med nytt skinn.

Ser likt ut.

Nei du har rett org sport er

Beige med svart alcantara i midten, men noen bittefå hadde svart skinn :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du gitt over 80k for dette interiøret? Det var en voksen pris ja...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spiller det så stor rolle hva han har gitt, hva slags Recaro stoler dette er, osv?

Dere ser jo hans prisantydning, og bilder av hva dere får ved en evt handel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle vet at slik denne bilen står så er den verdt mye. Den er korta inn og har karosseridelene + setene. Bilen er et veldig bra utgangspunkt!

Så hvor mye han har betalt for ditt og datt er ikke relevant. Det er alt for mange salgstråder som blir ødelagt av misunnelse og tullball.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er enig i at hva som man har betalt ikke er nødv å mene så mye om...

 

men for å forsvare buda til Mr Halvorsen og Fossøy litt da, så står det i første post 250 000kr / bud for karross, intriør understell mm... Å da må det da være greit å prøve seg med et bud på kun kaross vel ??

Og skambud eller ikke .. ofte er det slik at det er først når noen begynner å by at andre hiver seg på å byr over .. så skal man se at det ikke blir så galt tilslutt allikevel ;)

 

Lykke til med salg uansett ! dette bygget må bare fullføres :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel verken misunnelse eller andre ting for min del så slapp av, det er jo selger selv som sier at interiøret er over 1/3 av salgsprisen alene, så det må vel absolutt spille en stor rolle i prisantydningen på totalpakka? Og så var det jo litt informativt å få bekreftet at noe slikt er verdt en slik pris også, i alle fall for min del.

Angående å "ødelegge salgstråder" så har dere jo akkurat bidratt til det selv med mer uvesentlig pjatt, gratulerer. Men nå skal jeg ikke dra ut denne tråden lenger, sorry trådstarter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var på ingen måte negativt fra min side:) Jeg er bare nysgjerrig:) Dette er nr1 på lista mi over prosjekter, hadde det ikke vært for at jeg skal kjøpe bolig, hadde dette vært midt i blinken for meg og absolutt verdt pengene! Nok OT fra meg:)

 

Lykke til med salg av flott prosjekt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.