#1 Skrevet Juni 18, 2015 (endret) Da jeg har gått til anskaffelse av større foliekutter, ønsker jeg å selge min trofaste Roland GX-24 som nå står ubrukt. Denne er kjøpt ny av meg for 4,5 år siden og har blitt brukt mer eller mindre daglig siden. Dette er en bunnsolid kutter fra japanske Roland, og har en helt annen kvalitet og levetid enn billige kina-kuttere. Det som følger med: Roland GX-24 (nypris ca 18500 inkl mva) http://www.jacobsen-reklame.com/maskinvare/skjaeremaskiner Gulvstativ med rullholder (nypris ca 2000) Startpakke med 50m folie i forskjellige farger/typer (fritt valg av det jeg har "på lager") samt monteringsutstyr for folie Mange ekstra knivblader Hele pakken selges for kr 7500,- Har alt av originale esker/manualer etc om det skal sendes i posten. Det du trenger utenom: PC/Mac med vektorbasert grafikkprogram. Adobe illustrator f.eks. Dette kan lastes ned lovlig og gratis i eldre versjon (CS2) fra adobe. Helt kurrant til å lage kuttefiler til folie. Skiltmaker-program anbefales, det gjør det lettere å sette opp filer til kutting. SAI Flexicut/flexistarter er det jeg bruker. Kan eventuelt supplere dette tll kostpris (2500 for helt nytt program inkl lisens/dongle) Dette er Flexistarter 10.5 full programvare uten utløpsdato - det som selges nå er "cloud" utgaver som man må betale årlig abonnement på. Om noen har spørsmål så er det bare å fyre løs EDIT: Solgt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 12, 2015 Opp med seg Denne kan brukes til å skjære foliedekor til bil/båt/hjem/merking av verktøy/eiendeler etc, veggdekor til innendørs bruk, skjære transfertrykk til klær/profileringsartikler, forhåndskutte solfilm til bil (finnes egen programvare m/mønster til dette) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...