Roland GX-24 foliekutter selges

Anbefalte innlegg

Da jeg har gått til anskaffelse av større foliekutter, ønsker jeg å selge min trofaste Roland GX-24 som nå står ubrukt. Denne er kjøpt ny av meg for 4,5 år siden og har blitt brukt mer eller mindre daglig siden.

 

20150416_220905_zpsnxuxhj08.jpg

 

Dette er en bunnsolid kutter fra japanske Roland, og har en helt annen kvalitet og levetid enn billige kina-kuttere.

 

Det som følger med:

Roland GX-24 (nypris ca 18500 inkl mva) http://www.jacobsen-reklame.com/maskinvare/skjaeremaskiner

Gulvstativ med rullholder (nypris ca 2000)

Startpakke med 50m folie i forskjellige farger/typer (fritt valg av det jeg har "på lager") samt monteringsutstyr for folie

Mange ekstra knivblader

 

Hele pakken selges for kr 7500,- Har alt av originale esker/manualer etc om det skal sendes i posten.

 

Det du trenger utenom:

PC/Mac med vektorbasert grafikkprogram. Adobe illustrator f.eks. Dette kan lastes ned lovlig og gratis i eldre versjon (CS2) fra adobe. Helt kurrant til å lage kuttefiler til folie.

Skiltmaker-program anbefales, det gjør det lettere å sette opp filer til kutting. SAI Flexicut/flexistarter er det jeg bruker. Kan eventuelt supplere dette tll kostpris (2500 for helt nytt program inkl lisens/dongle) Dette er Flexistarter 10.5 full programvare uten utløpsdato - det som selges nå er "cloud" utgaver som man må betale årlig abonnement på.

 

Om noen har spørsmål så er det bare å fyre løs :)

 

EDIT: Solgt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opp med seg :)

 

Denne kan brukes til å skjære foliedekor til bil/båt/hjem/merking av verktøy/eiendeler etc, veggdekor til innendørs bruk, skjære transfertrykk til klær/profileringsartikler, forhåndskutte solfilm til bil (finnes egen programvare m/mønster til dette)

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.