'95 Audi S6 Avant 2.2 20v Turbo/ 6vxl 01E

Anbefalte innlegg

I et svakt øyeblikk vurderer jeg å selge denne !

Forbeholder meg retten til å trekke denne tilbake fra salg om enighet om ny bil ikke går i boks.

 

Bilen er en orginal UrS6 produsert sent '94.

Kom orginalt med Automat.

Km.stand ca 280.000km

 

OBS ! Denne er langt fra strøken, trenger noen som kan gi den litt TLC !

 

Det positive :

 

EU godkjent år til.

OEM S6+ deler : Grill, Takrails, A-B-C deksler innvendig, Sort taklukebryter med tillhørende takhåndtak i sort, Bakluke med spoiler og bremselys.

Ombygd til '97 6vxl A6 2,5tdi 01E DPJ girkasse ( Den sterkeste 01E kassa med flex aksel og bredt/forsterket 1gir )

Ombygd til '94 Audi S4 drivlinje - Mellomaksel og manuell diffsperre.

Strøkne Carbonlister.

Ombygd til Audi RS2 dobbelmasse svinghjul, RS2 clutch, RS2 trykkplate og spacer mellom kasse og motor. ( Clutch og trykkplate nytt for 5000km, i forbindelse med montering ble svinghjul dreid ny annleggsflate )

MTM303Rs oppsett med 3bars MAP, Green filter, resirk delete.

3" Rustfritt Eksos hele veien med 2 Magnaflow lyddempere og 1000cellers Race Cat ( ordentlig bygd )

034motorsport High Output Coil Kit.

OEM Audi Senkefjører

S4 sort stoff Interiør med varme i sjåførstål og itegrerte solgardiner i bakrutene.

Westfalia avtagbart hengerfeste ( vært montert 1år ) bygd om til ny type hengerkontakt.

Bremser front nye skiver + klosser 2014, bremser bak nye skiver og klosser 2012 ( calippere overhalt samtidig )

Forstilling tatt ned og sandblåst og lakkert 2014. Alle foringer, bærebruer, støvmasker, hjullager osv nytt.

ECS tuning forsterkede motor og girkassefester ( nytt 2014 )

Radiator ny 2014.

Understellsbehandlet og fin på undersiden.

Pioneer DAB+ Radio, bose høyttalere i dører foran og pioneer 5,25" i bakdører ( nytt 2014 )

 

Det negative :

 

Overflate rust i underkant av forskjermer og 3 dører , ellers dårlig lakk litt her og der - ikke mye bulker og andre ulumskheter.

Motor BØR få litt TLC : Regreim, Ventiltetninger, plugger, toppdekselpakning, liten vannlekasje på slange etter termostathus. Eksosmanifoild bør byttes gr. sprekkdannelser - strøken følger med i kjøpet.

 

Selges uten vinterhjul og UTEN de Orginale Lamborghini Gallardo hjulene.

 

Prisen er ikke diskuterbar : 55000,-

 

En trofast bruksbil for meg gjennom de siste 5år !

Ta kontakt på PM, 99012942 eller andersth86@msn.com for en hyggelig prat :)

 

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Solgt etter 17min på Finn.no :/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.