Mediatråd for Sommertreff på ACR juni 2015

Anbefalte innlegg

Var ikke så mange VAG biler å se dessverre, men er det muligens noen som har materiale å dele? :)

 

En video fra de første rundene på fredag:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff. Erger meg over at det ikke ble tur. Men må få rota meg opp på høsttreffet i allefall. Skal du opp da også Roger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff. Erger meg over at det ikke ble tur. Men må få rota meg opp på høsttreffet i allefall. Skal du opp da også Roger?

 

Skal helt klart oppover :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal helt klart oppover :)

 

Det er bra ☺ kjøring i kjent stil ser jeg på filmen. Ikke mange som holder følge med den svarte coupen på acr

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det FUNGERER som vanlig :) Blir å slå følge til høsten.

 

Mye driftere der oppe i år, eller har de klart å dele heatene på en grei måte ? Så bra ut på filmen du la ut, men det var mye dekkrester og vanskelig å navigere seg rundt banen ifjor, i overkant mange rundingsbøyer..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere kjører Stygg fort som vanlig.Tommel opp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var uttpå der på fredag med familievogna, så lenge det varte :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det FUNGERER som vanlig :) Blir å slå følge til høsten.

 

Mye driftere der oppe i år, eller har de klart å dele heatene på en grei måte ? Så bra ut på filmen du la ut, men det var mye dekkrester og vanskelig å navigere seg rundt banen ifjor, i overkant mange rundingsbøyer..

 

Mye driftere som vanlig så blir en del forbikjøringer, men de hadde en del 30min heat med kun rundetidskjøring som var fine. Mye mindre trafikk og bedre flyt. Regner med det blir det samme til høsten også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var uttpå der på fredag med familievogna, så lenge det varte :(

 

Hva skjedde?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Olja fikk for høy temp, sånn at jeg mistet oljetrykk. Hørtes langt fra bra ut for motoren :(

+ at jeg fikk påvist litt vann i bremseveske på tekniske, som også ga meg problemer uttpå der. Og dekkene var crap, som gav mye understyring.

Summen av dette = jeg hadde kansje ikke noe uttpå der å gjøre? :@

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.