Anbefalte innlegg

Hei alle sammen,

 

Klubben har som kjent en instagram profil "vwaudiclubno".

 

Hvis dere legger ut bilder på instagram som er vag relatert, husk å tagge dem med #VACN. Det vil bli plukket ut noen med jevne mellomrom som regrammes på klubbens profil.

 

Dere kan også legge bilder i denne tråden om dere ønsker det. :)

 

Det er ingen spesielle krav til bildene annet at de viser mangfoldet i klubben og det er en vag på bildet. Bilder i god oppløsning vil naturlig nok ha et fortrinn. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om det skal kalles et tiltak, men det er en spennende måte for klubben å engasjere seg i fortløpende media og info som deles digital, til en svært liten egeninnsats/kostnad. : ja : Jeg har jevnlig brukt #VACN selv på mine ting, og det er en hel haug med ting der ute!

 

Mulig jeg er litt treig, men hvor mener du vi finner de utvalgte bildene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om det skal kalles et tiltak, men det er en spennende måte for klubben å engasjere seg i fortløpende media og info som deles digital, til en svært liten egeninnsats/kostnad. : ja : Jeg har jevnlig brukt #VACN selv på mine ting, og det er en hel haug med ting der ute!

 

Mulig jeg er litt treig, men hvor mener du vi finner de utvalgte bildene?

 

Klubben legger ut bilder selv fra treff og lignende, eller så plukkes det bilder ifra tagen #VACN som repostes, hvis du ser bilder lagt ut av klubbens intragram hvor det det står "repost from" så er dette et utvalgt bilde. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.