Erfaringar/tips til coilovers VW Passat 3BG

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Kva erfaringar har medlemmane her inne? Kva type coiloversett har du på bilen din? Start gjerne diskusjon! : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann!

 

Coiloversane på min nyinnkjøpte 2004 VW Passat 1,9TDI 3BG begynner å bli dårlige.

Senkesettet er av merket FK Automotive (FKVW93), og er montert i 2009. I den forbindelse tenkte eg å bytte ut, og eg finn ikkje nokre norske sider som har nytt FK Automotive-sett, så eg får prøve noko anna.

 

Kva erfaringar har medlemmane her inne? Kva type coiloversett har du på bilen din? Start gjerne diskusjon! : smil :

 

Eg monterte FK Automotive på min i 2008 og var meget fornøyd med det. Justerbart i høyde og hardhet. Ser du bor i Førde, så mistenker at du kanskje har kjøpt en grå met Passat stv nå nylig? UF 36...? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det stemmer Jørn. Det er samme bilen! :)

Coiloversane blei godkjent i slutten av Mai 2009. Eg må også få skryte over kor bra du har tatt vare på bilen i ditt eige! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det stemmer Jørn. Det er samme bilen! :)

Coiloversane blei godkjent i slutten av Mai 2009. Eg må også få skryte over kor bra du har tatt vare på bilen i ditt eige! :D

 

Takk for det:) Den fikk iallefall god pleie når jeg hadde den :) Det ligger en gammel tråd med litt info inn på her et sted, så der finner du litt historikk på den iallefall :) Gratulerer med en flott bil og lykke til med evt videre modifiseringer :) Du får lage en tråd så vi holder oss oppdatert ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den tråden må eg prøve spore opp! :)

Takk for det, Jørn! Skal sjå kva eg får til, ein del nye modifiseringar har det allerede blitt :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører på Supersport BE på den jeg har nå, og samme på den jeg hadde før. Kjempe fornøgd med både kjørefølelse og kvalitet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.