Anbefalte innlegg

Har et sett bbs CK 9,5x20 et36 5x112 som skal selges. Felgene skal lakkeres før salg pga noe kantkjøring, legger ut bilder av dette senere.

Felgene selges uten dekk, da disse er relativt slitt.

 

HBO 10000kr.

 

Et par illustrasjonsbilder:

 

image.jpg

 

Bilder av de aktuelle felgene.

 

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse sitter perfekt på Scirocco

 

GLWS

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse havner idag på finn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan selges som de er for 7000kr ved rask handel.

 

Kan også byttes mot 18" eller 19" vinterhjul med 5x112.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

6000kr som de står er siste pris.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vil ha kvalitetsfelger i 9,5x20 altså?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selges for 5000kr som de er. Ellers lakkerer jeg de ila vinteren og legger de ut på nytt for 10000kr.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde 5000kr var en pen pris for disse. Vurderer salg av s4'n og kjøp av A4 b8, så da kan jo disse være en mulighet:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde 5000kr var en pen pris for disse. Vurderer salg av s4'n og kjøp av A4 b8, så da kan jo disse være en mulighet:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De passer meget bra på a4 b8 synes jeg. Hadde de på min en liten stund, da i hvit på hvit bil.

Bare behold de du så kan jeg stille med a4:) (Selges over nyttår , ferdig eu godkjent og 120000k service i januar)

 

Synes ikke 5000kr er noe upris uansett. Lykke til med evt salg. Bilder med bbs kan ses her http://forum.vacn.no/showthread.php?263674-Min-A4-B8-1-8-tfsi&p=2986343#post2986343

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De passer meget bra på a4 b8 synes jeg. Hadde de på min en liten stund, da i hvit på hvit bil.

Bare behold de du så kan jeg stille med a4:) (Selges over nyttår , ferdig eu godkjent og 120000k service i januar)

 

Synes ikke 5000kr er noe upris uansett. Lykke til med evt salg. Bilder med bbs kan ses her http://forum.vacn.no/showthread.php?263674-Min-A4-B8-1-8-tfsi&p=2986343#post2986343

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De passer meget bra på a4 b8 synes jeg. Hadde de på min en liten stund, da i hvit på hvit bil.

Bare behold de du så kan jeg stille med a4:) (Selges over nyttår , ferdig eu godkjent og 120000k service i januar)

 

Synes ikke 5000kr er noe upris uansett. Lykke til med evt salg. Bilder med bbs kan ses her http://forum.vacn.no/showthread.php?263674-Min-A4-B8-1-8-tfsi&p=2986343#post2986343

 

Må ha avant pga unger og styr:/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De passer meget bra på a4 b8 synes jeg. Hadde de på min en liten stund, da i hvit på hvit bil.

Bare behold de du så kan jeg stille med a4:) (Selges over nyttår , ferdig eu godkjent og 120000k service i januar)

 

Synes ikke 5000kr er noe upris uansett. Lykke til med evt salg. Bilder med bbs kan ses her http://forum.vacn.no/showthread.php?263674-Min-A4-B8-1-8-tfsi&p=2986343#post2986343

 

Må ha avant pga unger og styr:/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får snart eget verksted, og da blir disse lakkert. Lakkeres i en kurant farge om ingen kommer med ønsker innen 2-3 uker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med disse passer A6 også.. Er de hele og runde uten kast?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med disse passer A6 også.. Er de hele og runde uten kast?

 

Disse sitter som et skudd på a6 4f. Jeg har ikke hatt disse på bil, men tidligere eier sa de var runde og uten kast ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.