Anbefalte innlegg

Hei

 

skal ha noen nye sommer felger på audien. det er orginalt en Audi A6 2,5TDI quattro med s6 bakstilling og forstilling.

 

 

noen som veit om det er plass til 9x19" med enten 245 dekk eller 235 dekk med ET 20? regner med at man må ha spacere?

 

samt noen som veit om felger fra ATP er noe bra?

 

forslag til felger man burde holde seg til som ikke blir så fort kast i og sånt.

 

Takk for svar

 

 

Tenkte på disse 11awsj9.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du A6 eller S6 framskjermer? Sånn kjapt tenkt, så tror jeg ikke det går uten å subbe. På den ene C4'n jeg hadde så sattt jeg på noen 9x19 et35 felger og det takk litt utom bak. Den var ikke senket da jeg prøvde. Av erfaring så går hjulene innover ved senking, så da passer de bedre. Kjører selv på 9,5x18 bak på min nåverende c4 og det går AKKURAT. Husker desverre ikke impresset, men skal vere rett over 30 mener jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 8x17 Avus ET30 med 245-dekk på S4'n, og der stikker felgene absolutt på utsiden bak. Dekket er akkurat innenfor. Ville nok gått for noe mer innpress, f.eks. ET40, så kan du heller space etterpå. Foran er det ikke noe problem, men de subber faktisk litt på innsiden ved full sving i revers. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er den å kjøre med 245 dekk da? Ser for meg at det må spore rimelig bra :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går helt fint, er vel igrunn bare innpresset som ødelegger litt. Kan fint ha 255 på disse bilene med originalt innpress, vel og merke med litt runde skuldre, da det hjelper stort uansett bil! Kjørte samme hjul på konas A4 Cab, og det sporet heller ikke. Kjører Goodyear F1 assymetric. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har 9" ET35 på min S6, er akkurat passe. kjører da 255-35-18 på mine. har org sportunderstell og ingen problem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok så et sted mellom ET 35 - ET40 passer bra. åssen er det med plass på insiden på din bil Rune?

 

mye plass før den treffer noe på insiden eller kan felgen ikke gå lenger inn?

 

samt kjører du med spacere eller?

 

Takk for svar alle sammen :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok så et sted mellom ET 35 - ET40 passer bra. åssen er det med plass på insiden på din bil Rune?

 

mye plass før den treffer noe på insiden eller kan felgen ikke gå lenger inn?

 

samt kjører du med spacere eller?

 

Takk for svar alle sammen :D

 

ingen spacere brukes.

ikke målt hvor mye som er igjen innover men er nok ikke mye å gå på. du må gjerne komme å måle, hehe.. ingen subbing ved full sving eller noe slik det er nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar, blir nok noe med et35 og rundt 8,5 eller 9" felg

 

Noen som veit åssen det er med kopi felger? Som som RS4 eller RS6 kopierer? Er det noe bra eller blir de fort skeive og begynner å riste?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har kjørt med felger på 8" / 18" med ET 43 på c4 eller? går det greit ? =)

 

samt regner med at det blir for trangt men, det sitter 235/50-18 dekk på de felgene, er vel ikke mulig å montere det? noen som veit hva MAX høyde på dekket man kan ha på disse bilene?

 

bilen er senka litt

 

takk for svar =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

235/50 18 er jo A8 størrelse , så det går ikke på C4 ,

 

235/40-18 , 235.35.19 passer bedre :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp veit at det er a8 størrlse. spørsmålet er. går det på?? :P

 

følger med noen bra vinterdekk på de felgene skjønner du ^^

 

men ellers skal felgene passe i hendhold til impresset eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp veit at det er a8 størrlse. spørsmålet er. går det på?? :P

 

følger med noen bra vinterdekk på de felgene skjønner du ^^

 

men ellers skal felgene passe i hendhold til impresset eller?

 

Du vil vel få feil rulleomkrets, sånn ca 8% endring. Ikke lovlig.

 

Mulig jeg skal selge mine 9x18 med dekk..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok skjønner, det er ikke bra. Men er felgene jeg er ute etter, får vel selge dekka videre da :)

 

Takk for hjelpen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan værfall confirme at det ikke passer med 235/50-18 på c4 :P dette er alt for lite plass mellom hjulbua. og samt så treffer dekket fjærskåla og om man har impresset jeg hadde på et43 så treffer dekket også endleddet :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.