Felgforslag VW T5 i 20" eller 21"

Anbefalte innlegg

Er det noen som har gode forslag til felger i 20" eller 21" for VW T5? Tenker hovedsaklig 10" bredde og ET45, men er ikke mye å velge i. Setter spesielt pris på 21" tips : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har gode forslag til felger i 20" eller 21" for VW T5? Tenker hovedsaklig 10" bredde og ET45, men er ikke mye å velge i. Setter spesielt pris på 21" tips : vinke :

 

Gå opp til 22 tom, mer å velge i og mye billigere dekk :)

 

Eta Beta Jofiel liker jeg, 9,5x21 i flere passende offset å få.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

22" ser drolle ut på T5 :P blir som 18" på golf 2:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

21" BMW X5 felger! oh yes :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir ikke 22" da det blir litt lite gummi. Heller mot 20" nå da jeg ikke finner så mye annet som kan passe med rett impress. BMW felger har jeg ikke lyst på akkuratt nå, men flotte felger det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OZ Superturisimo DAKAR!! Helt perfekte på T5

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OZ Superturisimo DAKAR!! Helt perfekte på T5

 

P1000647.jpg

 

Skal ikke si at det er helt feil nei, men litt kjedelig som sommerfelg.

 

Noen her som har erfaring med maks bredde med riktig ET på Caravelle/Multivan? Hører mye forskjellige erfaringer. Går det med 10,5" ET45? Leser at noen har problem med 10,5" ET42 siste 10cm da det er dørtrekk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke du akkurat vært hos Martin og fått klødd deg litt i hodet der da? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke du akkurat vært hos Martin og fått klødd deg litt i hodet der da? :D

 

Jo, men det er det å bestemme seg da :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her som har erfaring med maks bredde med riktig ET på Caravelle/Multivan? Hører mye forskjellige erfaringer. Går det med 10,5" ET45? Leser at noen har problem med 10,5" ET42 siste 10cm da det er dørtrekk.

 

Jeg synes også det er veldig mye forskjellige meninger om hva som passer og ikke x) Er det utenfor så er det utenfor.

Men på min så har jeg jo 10,5x21 et 45 og det sitter akkurat innenfor nå. Med et42 vil du jo komme 3mm lenger ut noe avhengig av felgdesign.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om felgen stikker utaforskjerme så passer det helt til du åpner døra med Multivan/Caravelle. Dørtrekket bygger såpass ut fra døra at det tar borti hjulet hvis man har felger som stikker for langt ut. Mye bedre plass på Transportern når det ikke er annet enn plater på dørene.

 

10,5" ET45 er jeg redd blir for breit bak, men hører alikevel folk si at det går så er litt usikker. Burde vel vært testet diverse på bilen for å få noe som er akkuratt :)

 

Ville det gått med 10,5" ET45 foran tror du? Med dekkstrekk altså. Tenker eventuelt om det er trangt innover.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk fortalt nei :) ville ha det selv. Blir nok å stikke et stykke utenfor og det er ikke noe pent når de er helt inne bak igjen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

22" ser drolle ut på T5 :P blir som 18" på golf 2:p

 

Visste ikke at 18 tom på Golf 2 ser så bra ut.

T5 22.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg gikk for 10x20 et50 på transporteren min (t5facelift), passer helt fint for min del. Bygger bra ut mot skjermkanten også.. måtte justere innerskjermfeste på midten foran da det tok litt borti. Og subber litt på innsiden av innerskjermen ved fullt rattutslag ;) ocean cruise..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg gikk for 10x20 et50 på transporteren min (t5facelift), passer helt fint for min del. Bygger bra ut mot skjermkanten også.. måtte justere innerskjermfeste på midten foran da det tok litt borti. Og subber litt på innsiden av innerskjermen ved fullt rattutslag ;) ocean cruise..

 

Men hvordan blir dette bak da? Siste 20" jeg hadde på den gamle min måtte jeg ha kikkert for å finne hjulene inne hjulbuen bak og det var et39 :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Multivn og caravelle har dør trekk som er en go del tykkere en de tynne platene som er i Transporter

Samt en lang t5 kan også ha bedre felger bak en de andre da skyve dørene ikke svinger inn når de er åpne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hvordan blir dette bak da? Siste 20" jeg hadde på den gamle min måtte jeg ha kikkert for å finne hjulene inne hjulbuen bak og det var et39 :o

 

 

Hehe. Som skrevet så funker dette fint for min del. Klart de kunne bygd mer ut . Men tror du får felgene i ET 35 også , hvis man føler seg dristig ..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henter opp denne tråden litt igjen i jakten på vinterfelger.. Helst noe som er godkjent slik at jeg kan få 20" i vognkortet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er min med 10x20 et50 med 275/35-20. godkjent i vognkortet:)

 

20150609_154950.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opp igjen! Felger med ET50 er interessant men utvalget er begrenset. Noen som vet om andre enn Ocean Cruice og TSW Rivage? Ellers så må jeg prøve å skaffe meg ett sett med TSW tror jeg....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.