Rupes 75e mini. Hvor handle

Anbefalte innlegg

Hvem har best pris på disse for tida?

Vis noen av dere som selger disse ser denne tråden send meg ett tilbud eg ikke kan si nei til på PM;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye billigere på ebay.de? 257 EUR ++?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye billigere på ebay.de? 257 EUR ++?

 

257EUR for maskina ja. 39EUR i frakt. 25% mva, tollbehandlingsgebyr hos posten så er du på 2743kr(DNB valutakalkulator) + 686kr(mva) +150kr(tollgebyr) = 3578kr totalt for maskina. Den jeg linka til var "deluxe kittet", så får man vurdere hvor mye prisforkjellen er verdt bryderiet om noe skulle oppstå.. Jeg hadde kjøpt i Norge.. @

 

Spesielt når jeg fant denne her nå: http://bilnerden.no/index.php?main_page=product_info&cPath=37&products_id=476 til 3750kr..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt jeg skrev "++" og "?" da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jada, men men du skrev også "Mye billigere". Jeg blir litt irritert over hvor ekstremt billig mange skal ha det til at eBay er på alt sammen, da det i realiteten ikke alltid er billigere i det hele tatt. Men vet at det i mange tilfeller stemmer ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.