#1 Skrevet August 23, 2015 (endret) motoroljekjøler på h.side i fronten ønskes i bra stand må være med trakt. utgår da ingen hadde. fiksa min egen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 23, 2015 Har orginale , muligens med trakt og slanger . Og har nye alu kjølere også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 23, 2015 ja så annonsa di på finn om alu. men tror jeg satser på en org. trenger ikke slanger, men trakt hadde vært fint. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 23, 2015 Ok . Jeg skal ha noen liggende . Usikker på tilstand på trakten da . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 23, 2015 ja vil gjerne ha en som er i bedre stand en min da. feste som er skrudd på selve kjøler som trakta er skrudd i er temmelig opprusta og kjøleribbene er nesten tette. ellers så fungerer den. men tenke å se om noen har en i bedre stand... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 23, 2015 Dem er vel ofte full av skit og opptært .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 23, 2015 men det alu greiene. er det bolt on? skjønte ikke helt på finn... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 23, 2015 Ja rimelig greit montere dem . Noe større en orginal men er ikke noe plass problem der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 23, 2015 hvordan blir det med trakt og fester og sånn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 23, 2015 Er 4 "ører" som man kan borre hull i og feste traketen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 23, 2015 og slangetilkoblingene er bolt on org. slanger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 23, 2015 Ja bare flytte over adapterene det . Kan sjå om i har ei trakt liggende , huska ikkje om det var s2 lr s4 det var litt arbeid å få den til å passe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 23, 2015 Kjøleren er 4 cm høgere så man må lage en overgang del eller sveise på ekstra braketter på den stål braketten feks . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 24, 2015 uansett må jeg jo ha stålbraketten. så venter litt å ser om noen har org. med brakett og trakt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 24, 2015 Jeg fant frem en kjøler med brakett og trakt . Kjøleren ser ut som dem fleste andre . Full av drit og mye av rillene er vekk /vekkbøyd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 24, 2015 hehe samme som jeg har da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 30, 2015 Har flere med ok luft føring . Registeret er full av drit da selvsagt . Om du gjør det reint så funker den vel nogenlunde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...