#1 Skrevet August 25, 2015 Hei. Noen som vet hvilke coilovere som egner seg på en 5 dørs, 2002 modell når man vil ha den veldig lav? Fungerer det å ha 9,5x18" foran og bak? ET35? Isåfall, hvilken dekk dim er å anbefale? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 25, 2015 Vil ikke anbefale mer enn 9 foran. H&R fra ah-Exclusive går lavest. Usikker på hva de har til Golf 4, men til 5 har de sett som senker 110mm og 150mm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 25, 2015 Tenkte noe litt billigere enn H&R denne gangen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 25, 2015 Må nesten ha H&R som Frode sier, da de fleste senkesett ikke går lavt nokk bak. Visst du skal kjøre med 9.5" fremme må du enten valse de buene noe grusomt, eller kjøpe bredere skjermer fra SRS-Tec eller noen andre. 18x9.5" ET35 bak går fint, men fremme fikk jeg problemer med 18x8.5 ET35 fordi det ikke var plass til både dekk og coilovers. Endte med å bruke 5mm spacer som ga effektiv ET på 30. Dette var med 205/40-dekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 26, 2015 Hei. Noen som vet hvilke coilovere som egner seg på en 5 dørs, 2002 modell når man vil ha den veldig lav? H&R fra ah-Exclusive går lavest. Usikker på hva de har til Golf 4, men til 5 har de sett som senker 110mm og 150mm Tenkte noe litt billigere enn H&R denne gangen Frode svarte jo på akkuratt det du spurte om Skal du ha billigere sett så går de skjeldent lavt nok og da ender du bare med å fjærne fjærskåler osv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 26, 2015 Problemet med framhjulstrekk på MK4 er at det lar seg ikke lett gjøre å få den lav bak, da designet ikke er laget for dette med fjør bakerst på traversen som går opp til karosseriet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 26, 2015 Frode svarte jo på akkuratt det du spurte om Skal du ha billigere sett så går de skjeldent lavt nok og da ender du bare med å fjærne fjærskåler osv.. Ja, jeg så det Men det kunne hende at noen visste om det Får bli kjøpe H&R hvis det blir MK4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 26, 2015 På fwd mk4 så butter jo drivaksel i rammevang før du får dekket opp i hjulbuen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 26, 2015 Ahhh. Kjedelig da. Må ha en bil som blir lav 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 26, 2015 Blir relativt lav, men ikke kjempe lav. Da må du kjøpe 4wd eller mk3;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 26, 2015 Tja. Da får vi se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 26, 2015 Eller bare notche, bak så får du og drop plates for å sentrere hjul igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 26, 2015 Det er dumt å kappe i rammevangen. Farlig hvis man ikke vet hva man driver med og man kommer garantert ikke igjennom en PKK på et ordentlig verksted. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 26, 2015 Bedre å kjøpe tynnere drivaksel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 26, 2015 var vel noe om snakk om to-delt mk5 aksel og? Men det har jeg aldri sett så nøye på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 26, 2015 jeg har lekt litt med tanken på å hive i en 4wd girkasse. den har jo korte stikkaksler på begge sider, og "senter diffen" er jo låst orginalt, så trenger ikke sveise det heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 14, 2015 har noen bilder av Golf mk4 med srs-tec skjermer kontra originale? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 14, 2015 Mücke Carbon & Kunststofftechnik 29 mm SRS-Tec 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...