Anbefalte innlegg

Tenkte at æ sku konservere hulrommene på 3'a Golfen siden jeg har bytta begge kanaler og noe dørkstål.

Kjøpte biltema si sprøyte og hulromvoks, og satt i gang. Men det kommer lite/ingenting ut av sprøyta !!

 

Kjørte dette på 2-3 og 4 bar, men funker like dårlig. Har prøvd å varme boksen i varmvann, (ble ikke skikkelig varm) men dette hjalp ikke nokka.

 

Når jeg satt sprøyta i en whitesprite beholder for rengjøring, funka den som bare det.

Syns at voksen egentlig ser relativ flytene ut.

Burde jeg varme voksen skikkelig opp, eller hva gjør dere ??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjelp !!

 

Ingen som har brukt denne voksen før, og kanskje har hatt problemer med å få denne ut av sprøyten ??

Tenkte at jeg sku prøve en gang til etter jobb i dag.

Hadde vært greit med no innspill.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke brukt biltema sin sprøyte før men kjører 6-8 bar rett i sprøyta på jobb. Skal ikke være nødvendig å varme den viss den er flytende vertfall

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funker ikke med 6 bar heller.

Tok av slangen fra pistolen og monterte dysespiss for å spraye bodyskydd med, og dette funket veldig bra. Trodde dette skulle bli enda verre siden bodyskydden er noe seigere. Men fikk lagt et fint lag på kanalen.

 

Skal varme voksen skikkelig i morra og prøve en gang til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker bare Mercasol sin så veit ikke, men om voksen er som tykkmassen på biltema så er det sikkert ikke det enkleste å jobbe med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.