Strøken Phoenix Golf QX2180 for salg

Anbefalte innlegg

Vurderer å selge min Phoenix Gold QX2180 forsterker. Denne har aldri vært bruk i mitt eie, og heller ikke av hun dama jeg kjøpte den av. Denne har orginal eske, orginal manual i plastikk samt at forsterkeren ligger i orginal plastikk enda. Dette er god kvalitet da Phoenix Gold enda holdt hus i California, forsterkeren er fra slutten på 90 tallet. Har dessverre ikke kvittering. Kan godt kobles opp å sjekke at denne fungerer 100% hvis kjøper ønsker det.

 

6c485cd95caa54c37c6da6f4ca04324d.jpg

 

4d12691b82b747e64fcb350e98614eaa.jpg

 

Prisen er satt til 1800,- pga tilstanden og sjeldenheten ved denne forsterkeren. Perfekt til ett kraftig frotnsett, eller en grei 10" eller 12".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager for elendige bilder. Jeg er ikke hjemme før neste helg, så hvis noen ønsker flere bilder så si fra så skal jeg får sendt avgårde / lagt ut her neste helg :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig moro å se "gamle" stereobiter som fortsatt holder koken!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig moro å se "gamle" stereobiter som fortsatt holder koken!
Helt enig. Det er nok ikke mange av "dagens ungdom" som helt vet hva dette er. Hadde en ZPA 0.5 som jeg nylig solgte, denne kostet hele 9998,- i 1997 hos Hi-Fi Klubben. Det var mye penger for en subforsterker i den tiden :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.