Audi S/RS + VACN på Cars&Coffee Asker og Bærum

Når kunne det passet best for deg?  

10 stemmer

  1. 1. Når kunne det passet best for deg?

    • 27. september kl 16.00
    • 11. Oktober kl 16.00
    • 25. Oktober kl 16.00


Anbefalte innlegg

Endte med min ur mellom Sierra Cosworth og bobla vi ser i bakgrunnen, svært lite S/RS foruten Jan Tore sin ur og min vel?

Vi så også den Coupé/ur saken til Fredrik Bakkegaard, så aner ikke om den nylig er solgt..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg klarte jo selvfølgelig ikke å være der før 17:30.. ble oppholdt hjemme litt lenger enn jeg hadde tenkt.

 

Når jeg kom så var Leif Helge og Morten der med 200'n sin. Også var den røde strøkne Golf 1 med røde BBS RS der, også synes jeg at jeg så snurten av en RS4 B5 med skiboks?

 

Uansett ikke noe knall oppmøte, var det kanskje 10 biler fra VACN der.

 

Det virket ikke som det var så veldig bra oppmøte der ellers heller på cars&coffee, mulig lastebiltreffet skremte bort noen, også var det kanskje mange som nøt finværet andre steder.

 

Jeg hadde uansett en knallfin tur i finværet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Planen var å komme en tur, desverre kræsjet det med henting på gardemoen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et par av de som møtte opp... to sinna Audi'er :)

 

004.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for hyggelig treff Morten og Harald, S2 ble ikke med pga knekt stuss på varmeapp register med påfølgende søl og overhetning av motor :(. Fikk kjørt en bypass på registerslanger og testet etter treffet, ingen bobler i ekspansjonsbeholder etter noen pådrag, så motor ser ut til å ha kommet uskadet fra det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Måtte på jobb i helga... :/ Går det an å bli skremt av lastebiltreff? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det et slikt treff igjen i nærmeste fremtid?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

CCAB holder på å samles fra tid til annen, letteste er å følge de på facebook.

 

Ellers så er jeg veldig klar for å ta en tur til Øvrevoll igjen til våren for å samle noen VACN biler! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har lekt litt med tanken om en kort cruise tur rundt f.eks. Hurum, evt før oppmøte Øvrevoll.

Det ene må ikke nødvendigvis knyttes til det andre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Harald & Bjørn Eirik, her ser dere sånn ca hva jeg så for meg kunne være en fin rundtur i området.

Som nevnt, dette kunne være i forkant eller frittstående fra noe CCAB treff.

 

ScreenHunter_327 Feb. 21 21.38.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

CCAB er jo på ettermiddagen, så dette kunne absolutt vært gjennomførbart.

 

Jeg er helt med på noe sånt som dette jeg, det er generelt veldig lite sånne type opplegg i klubben synes jeg. Jeg har sammenlignet med Porsche klubben tidligere, der virker det som de drar på helgeturer rett som det er, med sikkert 20 Porscher i kolonne.. det er stilig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syntes dette er en kjempe ide. Jeg vil selvsagt være med. Det er kjempe morsomt med kollonekjøring/tur.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, mange oier seg når de må kjøre noen mil for å komme på treff, (Jada, jeg er stadig en av dem..;)) men vi er jo tross alt en bilklubb!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt forslag synes jeg, åpen for litt vag kø kjøring.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er helt med på noe sånt som dette jeg, det er generelt veldig lite sånne type opplegg i klubben synes jeg. Jeg har sammenlignet med Porsche klubben tidligere, der virker det som de drar på helgeturer rett som det er, med sikkert 20 Porscher i kolonne.. det er stilig :)

Det blir ofte utstillingstreff og andre ting tette som hagl når mai først bryter løs.

Porsche har jo fordelen at de er fine på bane og cruise, og ikke enten eller som endel biler i klubben vår er. : smil :

 

 

Ettersom dette virker som noe folk initielt har POSITIV innstilling til, kan det gjøres en liten kalendersjekk for de som vil, og kjøre opplegget i en annen tråd. Follo, Oslo, Drammen, Vestfold har vel medlemmer som kanskje er mest aktuelle?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne fint funnet på å blåst støvet av RS2'n for litt hyggelig kolonnekjøring, på tide å hilse på noen forummedlemmer:) Bor i Vestfold.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne tenkt meg å lufta RS4'n jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Foreslår dere da tar en "henvendelse" med kommentar/ønsket respons i denne tråden.

http://forum.vacn.no/showthread.php?282085-S-RS-(-VACN)-back-road-rallye-22-mai-16-Hurum-rundt

 

Kjenner jeg psykologien på forumet rett, er det mye mer oppslutning dersom det er tydelig om/hvem folk stiller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siste CCAB for i år nå på Søndag kl 16.00-18.00... just say'in ;)

 

Ligger arrangement på facebook!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jasså? De gutta har jo ikke akkurat vært dritkjappe med tidlig varsling i det siste heller... :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal til Lillehammer/Hafjell og sykle downhill, mulig jeg er på returen rundt de tidene:) Skal kjøre RS2 med sykkelen på taket. Dog er bilen passelig skitten og rekker ikke vaske den, så jeg må legge igjen verdigheten i porten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er opptatt da ellers hadde det vært interessant!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er stuck i familiemiddag, så ble ikke noe på meg heller i dag.

 

Og med det ble vel "treffsesongen" fort over for i år :/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var såpass heftig kø hjem fra Hafjell at vi valgte å kjøre om Gjøvik etter tips fra Google Maps. Brukte 5.5t hjem til Tønsberg... Lite Cars & Coffee da gitt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.