Anbefalte innlegg

Hei, har to Golfer som jeg ønsker å bytte alt av foringer og lager på. Poly er ikke interessant for meg. Syns jeg leste en gang at det finnes gummiforinger som er noe stivere enn de orginale. Også sterkere.

Noen som har vært borti disse ?? Link til forhandler ??

 

Hvor får man ellers kjøpt gode "orginal" foringer ?? Tenker at jeg denne gangen skipper de billigste ebay greier :)

Hadde vært greit å fått en link der det selges komplette kit til fram og bakakslingene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte alle mine foringer hos Hellanor til forstillingen,usikker på om de har til bakakslelen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja ok, har blanda resulater med den lokale Hellanor forhandleren her. Ikke bestandig man får det man har bestilt.....

Men er egentlig ute etter noe mere sporty gummiforinger. En mere kjørevennlig utgave til Poly foringer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Super pro sine polyforinger er veldig bra til golf 1 vis du ikke skulle få tak i .de er litt dyre eneste. Har det på min turbodieselgolf sykt godt fornøyd med de

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gule Powerflex var i alle fall før ganske moderate til å være poly og ganske sammenlignbare med de gode til Bonrath som jeg har under bilene mine (unntatt vinterbilen).

 

Det skal heller ikke kimses av å bytte ut 20+ år gamle gummiforinger med nye. Da jeg kjøpte inn vinterbilen midtveis i vintersesongen 2006 bytta jeg rubb og stubb av foringer med nye fra Klokkerholm. Dette skulle jo ikke koste mer enn nødvendig;). Dette var en Golf C som ble oppgradert til GTI-spec understell og bremser og den ble skikkelig tight og fin som det heter i bruktbilterminologien:). Det eneste som aldri ble helt bra var Febi Bilstein styrelagrene, men hvor semre de er leser du jo om på Golf1.info, så det er gammel kunnskap;).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ergrer med litt at jeg mistet adressen/linken til de litt hardere foringene. Men i "værste" fall blir det nye originale. Alt hjelper på :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Unnerud bil har forsterket gummiforinger til einser :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde Google, men det kom ikke noe opp ?? Har du link ??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.